מזל תאומים: הורוסקופ חודש מאי 2015


עשרת הימים הראשונים של החודש לא נראים מבטיחים יותר מדי, אך לאחר מכן מזל תאומים יכנס לתקופה מצוינת להתחיל פרויקט חדש או לנסות חוויה ייחודית. אתם גם תרגישו יותר נלהבים ומלאי אנרגיה.

קריירה וכסף
ההרגשה של מזל תאומים בתחילת החודש היא שהדברים לא מסתדרים כפי שהוא היה רוצה בתחום הקריירה. לאחר תקופה זאת האנרגיה והאופטימיות חוזרות ותוצאות החיוביות לא יאחרו להופיע. למי שיש עסק פרטי עכשיו יש סיכוי אמיתי להגיע לרווחים כלכליים לא צפויים. למרבה הצער, לקראת סוף החודש, נוכחותו של יופיטר תביא שוב בעיות. גם היחסים האישיים עם עמיתים לעבודה יושפעו על ידי כוכב זה. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לנסות לשמור על קור רוח ועל יחסים טובים עם העמיתים לעבודה או עם שותפים לעסקים.

אהבה וזוגיות
מערכות יחסים והחיים הסנטימנטאליים יהיו החודש תחת השפעתו של כוכב ונוס. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה תקופה עם עליות וירידות אך דינאמית. מזל תאומים יעבור מן רגעים יפים בעוצמתם לימים טעונים ברגשות שליליים, עם מריבות עם בני הזוג והמשפחה. ההיבטים השליליים האלה הם התוצאה של השפעתו של מרקורי. עבור התאומים הרווקים אמצע החודש מביא הזדמנות חיובית אשר כדאי לנצל מפני שיש סיכויים גבוהים לפגוש את הנשמה התאומה שלהם. יכול להיות סתם מישהו מן העבר שלכם, מישהו שבשלב מסוים וותרתם עליו בקלות, מבלי להיות מודעים עד כמה זה חשוב לכם.

בריאות
המצב הבריאותי יושפע על ידי נוכחותו של מרקורי. לפי הורוסקופ חודשי אתם תרגישו קצת מוטרדים ומתוחים. אתם צריכים למצוא משהו במשפחה או בין החברים האינטימיים, מישהו שיסייע לכם ברגעים קשים. תלוי רק בכם כדי להתגבר על מכשולים הזמניים האלה. על התאומים הסובלים ממחלות כרוניות מומלץ להיות זהירים בתחילת החודש, כאשר האפקט של הירח המלא יכול להשפיע על סבלם. אמצע החודש עשוי להיות רגוע יותר ללא בעיות מיוחדות. לעומת זאת בסוף החודש יהי קשה יותר, עקב הלחץ והקשיים בעבודה.

[google1]
[facebook_like_button]