מזל תאומים: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

בני מזל תאומים לפי הורוסקופ חודשי יתחילו תקופה שבה הכל מסתדר להם די בקלות. אתם תהיו מאד פעילים וזה יגרום לכך שלאחר אמצע החודש תתחילו להרגיש עייפים. מפני שאתם מרוויחים טוב גם ההוצאות עשויות להיות יותר גדולות מהרגיל. קונפליקטים עם אנשים משפיעים יכולים לגרום לכם צרות לא קטנות.

קריירה וכסף
אומנם אתם עובדים הרבה אבל ללא ספק אתם מרוצים מכל הבחינות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, האחראי לכך,הוא שבתאי אשר תומך בביצועיו של מזל תאומים. האמינות והנחישות בעבודה נתמכים על ידי כוכב הלכת צדק אשר מביא הגשמה ומזל בבית הכסף שלכם. גם השמש מוסיפה לחגיגה הצלחה ושגשוג. האחרון חביב הוא מרקורי, אשר נכנס למסלולו השגרתי וזה מוביל לרווחים.

אהבה וזוגיות
אין ספק שהדברים מתחילים לחזור לשגרה וכל זה בזכות ההשפעה החיובית של וונוס אשר יביא מצב רוח טוב, אושר והרמוניה בחיי הזוגיות של מזל תאומים. לפי אסטרולוגיה חודשית יהיו השפעות חיוביות של כוכבים נוספים כגון מאדים וצדק, מחוזקים על ידי השמש. כל מה שנאמר הו נכון רק אם אתם מעורבים במערכת יחסים יציבה, אך אם אתם בתחילת מערכת או סתם במערכת יחסים, הדברים יכולים לקבל תפנית דרמטית אשר תוביל רק לסיבוכים.

בריאות
מזל תאומים יעבור החודש תקופה די מתוחה והעומס ומתח הנפשי גורמים לעצבנות, חוסר סבלנות ותגובות ללא שום פרופורציה במצבים מסוימים.תנסו לרסן את הרגשות האלה, תנוחו  ותמשיכו לנהל חיים מאוזנים.

[google1]
[facebook_like_button]