מזל תאומים: הורוסקופ חודשי, ספטמבר 2014


עד אמצע החודש מזל תאומים לא ירגיש הכי בנוח, אבל לאחר מכן כאשר כל תשומת הלב מופנית אליו הוא יתחיל לפרוח.לפי אסטרולוגיה חודשית, תרצו לקבל כמה שיותר חיבה או לפחות באותה מידה שאתם נותנים. תהיו נדיבים כרגיל, אבל חייבים להקפיד ולא להזניח את הרצונות ואת צריכותיכם. בתחילת החודש לתאומים תהיה תחושה שמשהו היטל  קללה עליהם ושכולם רוצים לעשות להם רק רע. לאחר אמצע החודש תתחילו להירגע וגם הדברים יסתדרו מעצמם.

 

קריירה וכסף
בעבודה תהיה תקופה די פעילה עבור מזל תאומים. הוא יצטרך לקבוע מטרות ברורות ויעדים ולקבוע סדרי עדיפויות ברורים גם כן. זאת תקופה שבה תוכלו לבדוק ולנתח כמה עובדות כדי להבין מה היה טוב ומה לא היה בסדר בזמן האחרון. כמו כן, אתם להתעקש להבין כיצד להמשיך הלאה, בעוקבות הנסיגה של מרקורי. מבחינה פיננסית, על פי הורוסקופ חודשי המצב נראה טוב. אתם מתגברים על מחסומים, סיבוכים ועיכובים, ומצליחים לחזור לשגרה. בחלק האחרון של החודש אולי תקבלו הטבות  או רווחים כספיים נוספים.


אהבה וזוגיות
הדברים מתחילים לחזור לשגרה, הודות ונוס אשר מתחדש את מסלולו הישיר. דברים מתחילים לזוז, חסימות נעלמות, אי הבנות מתבהרות ודברים שלא נגמרו מזל תאומים יצליח להשלים אותם בהצלחה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית האירועים מתחילים לגלות את משמעותם ויש להם משמעות מסוימת לחיים הסנטימנטאליים של התאומים. אם תחברו בין הדברים, מזל תאומים יוכל להסיק מסקנות רלוונטיות עבור חיי האושר שלו. אם אתם מעורבים במערכת יחסים מלאת תשוקה, או אם אתם בתחילת מערכת יחסים, החלק הראשון של החודש מביא מצבים מבלבלים רבים. רק בחלק האחרון של החודש יהיו בחיים הסנטימנטאליים הישגים.

בריאות
המצב המתוח ממשיך, לכן המלצת הורוסקופ  היא שאתם חייבים לעמוד על המשמר כשמדובר על מצבכם הבריאותי. תהיו זהירים ותתייחסו למצבים הקיימים ולבעיות. כמו כן, אתם מתמודדים עם מצבי סטרס ואז יהיה טוב לחפש דרכים חדשות להילחם בלחץ. יש להימנע מקיצוניות לגבי דיאטות אשר יכולות לעשות יותר נזק מאשר להביא תועלת. יש לעשות פעילות גופנית, אימצו דיאטה מאוזנת ובריאה ולא לשכוח מנוחה ומרגוע.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=XjJu8quPi8c