מזל תאומים הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

בני מזל תאומים יכולים להתקדם ולהשיג רווחים גדולים עד אמצע החודש. הצמיחה וההתקדמות אתם תרגישו בתחומים שונים של החיכם. העבודה תביא תועלת והזדמנויות החודש, ועל פי הורוסקופ חודשי מזל תאומים יכול לקיים אינטראקציה עם כל כך הרבה אנשים חדשים.

קריירה וכסף
הקריירה חשובה לכם מאד בחודש הזה, כי בבית הקריירה של תאומים נמצא אוראנוס ולמזל הזה יש תוכניות גדולות שכנראה נועדו לעשות שינויים מסוימים הרמה המקצועית. אם לא חשבתם עדיין לבצע שינויים כאלה, זה יהיה טוב כן לחשוב, כי אחרת אתם תמצאו את עצמכם בבעיה. צפוי להיות מלחיץ אבל זה לא ימשיך זמן רב מדי.

אהבה וזוגיות
החודש ייתכן שתשומת לבכם נמשכת על ידי משהו ממקום העובדה כך שבחירותיכם המקצועי יכול להיות מושפע על ידי הרגשות. הדברים מוצגים עם יותר סובייקטיביות, בעיקר בחלק הראשון של החודש. מרקורי יאזן את אריה והגישות מתחילה להיות יותר הגיונית ויותר אובייקטיביות. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל תאומים יתמקד על תקשורת עם בני הזוג, החלפת רשמים ורעיונות, אם יש משהו שנתון למשא ומתן בניהם זה יבוא בקלות. האטרקציה במערכות היחסים תהיה במיוחד ברמה האינטלקטואלית.

בריאות
התאומים  יפגינו עניין מובהק יותר לגבי הבריאות במהלך החודש הזה, אבל לא בהכרח בגלל מחלה כל שהי. לפי המלצת אסטרולוגיה חודשית מזל תאומים יכול לעשות בדיקות, ובדיקות מקיפות, טיפולים מכל מני סוגים, ככל הנראה על מזל תאומים ינקוט באמצעים מבחינת סגנון החיים. התקופה הטובה ביותר מבחינת בריאותית היא אמצע החודש.

[google1]
[facebook_like_button]