מזל תאומים: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

יהיה די פשוט וקל, על מזל תאומים להסתכל בראיה כוללת על מצבו על וכך, על פי אסטרולוגיה חודשית ניתן יהיה להתרכז ולקבל החלטות חשובות מאוד עבורו. מזל תאומים מתחיל לחשוב בגדול ולוקח על עצמו גם אחראיות גדולה יותר וגם ממוקד במטרות לא פשוטות. אתם תתקדמו לאט, אבל בטוח.

קריירה וכסף
זה נראה, כאילו, שיש לכם הרבה עבודה, אבל היתרונות ושבעיות הרצון החומרי הם בהתאם לכך. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית,
האחראי הראשי לכך,הוא שבתאי אשר מעודד ותומך בביצועיו של מזל תאומים. האמינות, הכוח ואת המומנטום בעבודה נתמכים על ידי כוכב הלכת צדק מבטיח ולהביא הגשמה ומזל בבית הכסף של מזל תאומים. כמו כן, גם השמש מבטיחה הצלחה ושגשוג. עלינו לזכור את האחרון חביב מרקורי, השליט של התאומים, אשר נכנס למסלול הטבעי וישר, אשר מוביל רק לדברים טובים ולרווחה.


אהבה וזוגיות
החל מחודש מרץ 2014, הדברים מתחילים לחזור לשגרה. זה נראה שוונוס מביא מצב רוח טוב, הרמוניה ואושר בחיי הזוגיות, הודות השפעתו החיובית. גם כן, לפי הורוסקופ חודשי התאומים ירגישו את השפעות חיוביות של מאדים וצדק, הנתמכים על ידי השמש. אבל, זהירות, כל זה נכון רק אם אתם במערכת יחסים יציבה או רשמית. אם אתם בתחילת מערכת יחסים או סתם במערכת יחסים מלאת תשוקה, או הרפתקה, הדברים יכולים לקחת תפניות דרמטיות וזה יוביל רק לבעיות.

בריאות
לפי הורוסקופ יהיה חודש מלא אירועים ואתם מקרינים אנרגיה. עם זאת, לא להגזים ולשים לב למצב הבריאותי האישי. זה אומר, שיש לאמץ תכנית עבודה יעיל ומאוזן ולהקדיש הזמן לפעילות פיזית ומנוחה. יש להימנע, ככל הניתן מתנאים כגון קור, לחות, רעש, מתח וכו’. יש לשים לב רבה לתזונה. אז, כדאי להיות מפוכחים ולפועל באופן רציונאלי לטובתכם.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=_-f5azSJTeI