מזל תאומים: הורוסקופ חודשי יולי 2015

ונוס יהיה זוהר מתמיד מכיוון שהוא יצא מן הצללים בתחילת החודש, אבל התהליך מלווה במתח. הכוכב הזה יחזיר את שמחת החיים של מזל תאומים, את חשק לעשות רושם על אחרים, לאהוב ולהיות נאהב, להיות במרכז העיניענים, אבל אין שום הבטחה שהשחקנים האחרים שבמגרש יאפשרו לו לעשות כל מה שהוא אוהב. על פי הורוסקופ חודשי התאומים נוטים להיות באימפולסיביים יותר מהרגיל.

קריירה וכסף
לחודש הזה יש משמעות פיננסית מיוחדות עבור מזל תאומים על פי תחזית אסטרולוגית חודשית. אתם רוצים להשקיע או מתכננים משהו בתחום הקריירה או לקחת החלטה פיננסית חשובה, אבל אתם מתמודדים עם מחסור במזומנים. ההמלצה עבור מזל תאומים היא לשקול את הדברים בנחת ולהתייעץ עם אנשים מוסמכים כדי להיות בטוח שהוא עושה את הבחירה הכי טובה. בעבודה האווירה היא נוחה, למרות שאין לכם הישגים יוצאי דופן. יש לכם עדיין יכולת לבנות, לאט, אבל בטוח את הקריירה.

אהבה וזוגיות
אתם מתקרבים לתקופה חשובה בחייכם. ונוס אשר היה ממוקם בבית הזוגיות הרבה זמן, בדק תחת זכוכית מגדלת כל מני דברים קשורים למערכת היחסים. אתם הגעתם למסכנות רבות בקשר ליחסים שלכם ובטח שהמסר שוונוס רצה להעביר לכם עבר. ונוס יחדש את מסלולו הישר  וכך הרבה דברים יתבהרו. אתם תצליחו למצאו פתרונות לכל מני ביעות וכל העיכובים ייעלמו. לפי אסטרולוגיה חודשית, הזוגיות מתעוררת לחיים.

בריאות
באופן כללי המצב הבריאותי הוא סביר זאת אומרת שלא יהיו בעיות בריאות.עם זאת, מזל תאומים חייב להיות פיכח ומאופק בגלל שבעיות בריאות עלולות לצוץ פתאום. תרחיקו את הסיכונים על מנוחה, רגיעה, ספורט, תזונה מאוזנת ובריאה. יש להגן על מערכת העצבים ובמיוחד על מערכת הנשימה.

[google1]
[facebook_like_button]