מזל תאומים: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

אם אתם בני מזל תאומים, לפי הורוסקופ חודשי מזל תאומים החודש יהיו תוצאות למאמצים שעשיתם בעבודה. יהיה טוב להימנע מאימותים עם האנשים הקרובים אליכם. התוקפנות המילולית ביחסים עם הבוסים יכולה ליצור בעיות, אפילו אפשר להגיע למצב להיות מפוטר.

קריירה וכסף
שיתופי פעולה ואינטראקציה עם הקהל או לקוחות בולטות מאוד בחודש הזה. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל תאומים קיימת אפשרות של הישגים מקצועיים שיביאו כסף, חתימה על חוזים חדשים או ביסוס של שותפויות.
בנוסף, אתם תחת ההשפעה של משולש בין הכוכבים יופיטר – שבתאי אשר נוצר בין הבית הכסף והתעסוקה של התאומים מה שיוביל ליתרונות בזמן פעולה, עידוד ויציבות. בקיצור, מצפה חודש פרודוקטיבי למדי עבור התאומים. מצד שני, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל תאומים אתם צריכים להיות זהירים איך אתם מנהלים את הכסף שהרווחתם, כי החודש הזה אינו תקופה הכי טובה עבור השקעות. גם כן לשים לב לקרנות, הלוואות, אינטראקציות עם הבנקים, רשויות המס או ביטוח.

אהבה וזוגיות
עבור תאומים החודש יהיה חודש מעניין, מלא צבע, רעד, אבל, באותו הזמן, מזל זה מנסה להסדיר את העניינים על בסיס מוצק יותר או להניח את אבן הפינה של יוזמה משותפת שלה חשיבות רבה. השמש נמצאת בבית היחסים של התאומים ויצטרף גם מרקורי. אתם עלולים לקבל חדשות או יהיו שינויים, אבל הם נועדו להסדיר, או ליתר דיוק להבהיר היבטים מסוימים שלמערכת היחסים.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי מזל תאומים עם עזיבתו של מרקורי של בית הבריאות של מזל תאומים, אתם תשימו לב לשיפור של בעיות רפואיות מסוימות. לעת עתה, אבל, זה יהיה טוב להתחיל לחשוב על דרך במהלך החודשים הבאים, תעשו פעילויות ספורט בבית או בחוץ.

[google1]
[facebook_like_button]