מזל תאומים: הורוסקופ דצמבר 2014


לפי אסטרולוגיה חודשית הירח המלא יתרחש במזל תאומים ב-6 בדצמבר ויהיה זמן מתאים לסיים פרק בחייו. האנשים שנולדו בין 2 ו – 6  ביוני יהיו יותר רגישים בתקופה זו.

קריירה וכסף
במהלך חודש דצמבר 2014 מזל תאומים יהיה פעיל במיוחד. אתם נוסעים הרבה ונהנים לתקשר יותר מהרגיל. לפי הורוסקופ חודשי מזל תאומים חושב הרבה, הוא מלא רעיונות ויוזמה ומעורב בכל מיני פעילויות. כל הפעילויות בתחום הקריירה יהיו מחושבות היטב וזה יבטיח הצלחה במשא ומתן ובמכירות. אתם מאד בטוחים בעצמכם ויש לכם יכולת יוצאת דופן לשכנע להפוך כל מצב לטובתכם.

 אהבה וזוגיות
דצמבר 2014 יהיה מלא אהבה, רומנטיקה ואפילו תשוקה. עבור תאומים החודש יהיה חודש מעניין, מלא צבע, רעד, אבל, באותו הזמן, מזל זה מנסה להסדיר את העניינים על בסיס מוצק יותר או להניח את אבן הפינה של יוזמה משותפת שלה חשיבות רבה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש נמצאת בבית היחסים של התאומים ויצטרף גם מרקורי. אתם עלולים לקבל חדשות או יהיו שינויים, אבל הם נועדו להסדיר, או ליתר דיוק להבהיר היבטים מסוימים שלמערכת היחסים.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי מזל תאומים נמצא בחודש קריטי עבור בריאותו והוא חייב להיות זהיר כל הזמן בנושא זה עד כמעט סוף החודש.
שמרו על עצמכם, כי אפילו אובייקטים פשוטים יכולים להיות מסוכנים כמו סכין מטבח, כיריים, מחבט עם שמן חם, גפרורים ועד המכונית שלכם.

[google1]
[facebook_like_button]