מזל תאומים: הורוסקופ אפריל 2015


את מזל תאומים תמיד סובבים בני המשפחה וחברים והעובדה שהם תמיד מסכימים עמו יכולה לסייע לתאומים להפחית פחדים ובכך להגיע לאיזון נפשי מסוימים. לפי הורוסקופ חודשי, לעת עתה, עידוד תמיד מועיל, אבל אתם צריכים ללמוד גם לקבל ביקורת במיוחד אם מדובר על ביקורת מוצדקת.

קריירה וכסף
המצב השלילי במישור הרגשי תפוצה על ידי מצב טוב מבחינת הקריירה. השמש נמצאת בבית הקריירה של מזל תאומים ומביאה הצלחה. עבודה מזל תאומים זוכה לערכה ובכך המוניטין והביטחון העצמי שלו מתחזקים ויובילו אותו לכיוון הנכון. באמצע החודש יש לשים לב שהכוכב מרקורי יכול להשפיע לרעה על עסקאות כספיות מסוימות. טוב תעשו שלא לסגור עסקאות או שותפויות בתקופה זו. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הכסף לא יחסיר בתנאי שתתנהלו בחוכמה. באופן כללי לא יהיו בעיות קריטיות בתחום הפיננסי.

אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על חודש מסתורי למדי, בזכות נוכחותו של ונוס. אתם לא מחפשים משהו חולף אלא אהבה אמיתית, וכך מנתחים כל דבר אשר קשור למישור הסנטימנטאלי. דברים שהם טאבו לא נראים לכם דברים חשובים . בסוף החודש ונוס עוזב את הבית התשיעי של התאומים ובכך הם מוכנים אפילו ליחסים ואהבה מרחוק עם דגש על רוחניות.

בריאות
אתם בכושר מקסימאלי ומרגישים טוב מאוד מבחינה פיזית. לפי הורוסקופ יש לכם אנרגיה אבל מבחינה נפשית הדברים יסתדרו בהמשך. בסך הכל אין לכם מה לדאוג לגבי מצבכם הבריאותית. עדיף להיות זהירים ולמנוע מחריגות מכל סוג. בתקופה זו אידיאלי עבורכם זה לעסוק בפעילויות כגון הספורט שאתם אוהבים.

[google1]
[facebook_like_button]