מזל שור הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל שור הורוסקופ חודשי נובמבר 2016בעשרת הימים הראשונים של החודש, לפי הורוסקופ חודשי מזל שור נמצא במצב רוח לא כל כך טוב ונוטה להתבוננות פנימית. מזל שור מעוניין יותר בבעיות של אלה שלידו וייתכן שיעשה פשרות למענם. עם זאת, אל תנסו להיות מעורבים בסיפורים שלהם, אם לא מבקשים עזרה. בנוסף, תסמכו יותר על האינטואיציה, במיוחד אם אחדים נוטים לנצל את אדיבותכם.

קריירה וכסף

זה נראה, כאילו, שיש לכם הרבה עבודה, אבל היתרונות ושבעיות הרצון החומרי הם בהתאם לכך. האחראי הראשי לכך,הוא שבתאי אשר מעודד ותומך בביצועיו של מזל שור. האמינות, הכוח ואת המומנטום בעבודה נתמכים על ידי כוכב הלכת צדק מבטיח ולהביא הגשמה ומזל בבית הכסף של מזל שור. כמו כן, גם השמש מבטיחה הצלחה ושגשוג. עלינו לזכור את האחרון חביב מרקורי, אשר נכנס למסלול הטבעי וישר, אשר מוביל רק לדברים טובים ולרווחה.

אהבה וזוגיות

תחזית אסטרולוגית חודשית מבשרת על תקופה מורכבת, מכיוון שמאדים מתחיל לסגת מבית היחסים של השור. יהיו הרבה התרחשויות בלתי רגילות ואירועים שקורים בחייכם אשר ייקחו אתכם לכיוונים לא צפויים. בנוסף תהיה לכם נטייה לחזור אל העבר. ייתכן שתחדשו מערכת יחסים מזמנים עברו או יעלו נושאים שלא היו ברורים מספיק באותו הזמן. המאפיינים של תקופה הזו נעים בין יריבות, קנאה, אהבה, שנאה. עכשיו תוכלו להבחין אם יש לכם מערכת יחסים יציבה.

בריאות

חודש זה לפי אסטרולוגיה חודשית אינו התקופה הטובה ביותר עבור הבריאות שלכם, לפחות לא עד אמצע החודש. הגוף נחלש ופגיע בפני מחלות מדבקות וגם כוח הרצון חלש מול פיתויים. מומלץ לנוח טוב, לקחת תוספי מזון עם ויטמינים ומינרלים, בקיצור לנהל חיים יותר מסודרים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,373
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...