מזל שור: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

אם אתם שוורים, אז לפי הורוסקופ חודשי מזל שור החודש עלול להיות פעיל מאוד מבחינה חברתית. הכנסות יכולות לגדול באופן משמעותית, כך שאי אפשר לדבר על בעיות כלכליות. הביטחון העצמי הוא נהדר אבל תהיו זהירים עם ההוצאות המיותרות. החודש זה יהיה טוב להימנע ממעורבות בפרויקטים חדשים.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור יהיה מאד עמוס בגלל העבודה או בגלל שהוא צריך להתמודד עם מצבי משבר, מצבי חירום או מצבים אחרים המייצרים אקלים של עבודה אינטנסיבי ומתוח. אתם צריכים להיות מאד מאורגנים, שיהיה לכם סדר עדיפויות ברור, רוגע ודיפלומטיה. מבחינה הכספים, יכול להיות שבחלקו הראשון של החודש הכסף שלכם “יחליק” בין האצבעות בקלות רבה מדי. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל שור חייב קודם כל לשלם את חובותיו ולא לקנות כל מה שהעין יכולה לראות!

אהבה וזוגיות
מבחינת הרומנטיקה זאת לא התקופה הטובה ביותר של מזל שור, אבל אם ניקח בחשבון שהוא תמיד בעד שלווה והבנה, אולי הוא יצליח לסדר את דברים ולמזער את האי הנוחות. שבתאי ממשיך להטיל את התנאים בבית הזוגיות של השור. מנקודת המבט זאת זה נראה שבני הזוג שלצדכם הם קרים, מרוחקים ונטולי הבנה. השורה התחתונה היא שהשוורים צריכים להעניק יותר חום, כדי לנטרל את נטיות השליליות של התקופה. זה נראה שהחודש הזה אינו רעיון טוב לערבב את האהבה עם תחומי עניין של המקצוע.

בריאות
כאשר מדובר על הבריאות, אין מקום לבדיחות. עם האופוזיציה בין מאדים לאוראנוס ביחס לציר הבריאות של השור, על פי הורוסקופ חודשי מזל שור יכול להתעורר עם אי הנוחות פתאומי ובלתי צפוי.
שמרו על עצמכם, כי אפילו אובייקטים פשוטים יכולים להיות מסוכנים כמו סכין מטבח, כיריים, מחבט עם שמן חם, גפרורים ועד המכונית שלכם.

[google1]
[facebook_like_button]