מזל שור הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

מזל שור יוכל ליהנות, לפי הורוסקופ חודשי מחודש טוב ומהחיים באופן כללי. מדובר על תקופה חיובית והרבה בילוים עם חברים. לאחר אמצע חודש אתם תתחילו להרגיש עייפות. גם ההוצאות עשויות להיות יותר גדולות מהרגיל. יש להימנע מקונפליקטים עם אנשים משפיעים.

קריירה וכסף
החודש הזה מעניק פרספקטיבות יפות במישור המקצועי, אודות השמש ומרקורי. השמש מציבה אתכם באור הזרקורים ומחזקת את עמדתכם. אתם יכולים לזכות בשבחים, פרסים ומחיאות כפיים. לפי אסטרולוגיה חודשית, מרקורי מביא רעיונות, כך שהצמד שמש – מרקורי הוא שילוב אשר מייצר תמונה של אדם אמין ובטוח בעצמו. השוורים יבססו  את הקריירה שלהם עם ביצועים מושלמים. זה הו הזמן המתאים עבור הגדרת יעדים לטווח ארוך שיכולים להוביל להחלטות חשובות או לשיתוף פעולה עם מישהו רחוק.

אהבה וזוגיות
מרקורי, השליט של בית הזוגיות, נכנס למזל שלכם בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים אתם עברתם אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש מביאה אהבה כי עכשיו יש לכם קסם לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות
על ציר הבריאות של מזל שור קיימים ניגודים בין יופיטר, ונוס ופלוטו, אשר פועלים במשך כמה חודשים. כל זה יכול ליצור בעיות במיוחד בשל הקיצוניות וחולשות מול כל מני דברים ובשל יחסי תלות. כמו כן, מזל שור, קונפליקטים ממושכים יכולים לייצר מצב של אי נוחות פסיכולוגית וזה יכול להשפיע על הבריאות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,917
Rate this post

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן