מזל קשת הורוסקופ חודשי יוני 2016

מזל קשת מתלהב מרעיון אשר רודף אחריו די הרבה זמן. אתם חושבים על איך תוכלו להפוך אותו למציאות ומה הם הצעדים שעליכם לעשות כדי שהכל יסתדר כפי שאתם רוצים. תסמכו על היכולות הארגוניות שיש לכם ותתכננו בזהירות את הדברים. לכל דבר יש התחלה.

 

 

 

קריירה וכסף
הדברים מתחילים לזוז ואתם יותר יעילים בתקופה זו, כך שהסיכוי להצלחה נראה סביר ויהיו גם. יש גם פתיחות בתקשורת עם אחרים, אשר מביאה את הסיכוי של הצלחה ורווחה. עקב נסיגה של מרקורי, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה בבלבול או עיכובים הקשורים למסמכים או משא ומתן. הפעילות והדאגות הכלכליות עוברות במקום הראשון בסדר העדיפויות של מזל קשת. מבחינה כספית, הדברים אינם נראים טוב. תהיו זהירים בקשר להסדר הנוגע לכסף ואל תשכחו שאתם צריכים להיות מסודרים בעניין הכסף.

אהבה וזוגיות
במהלך תקופה זו לפי הורוסקופ חודשי מערכות היחסים נמצאות במקום הראשון של סדר העדיפויות של מזל קשת. החודש יש לכם כריזמה, מגנטיות וכוח מושכים תשומת הלב של כולם, כך יהיו לכם חיים סנטימנטאליים עשירים ומלאי רגעים של שמחה. עם זאת, יתכנו מקרים שבהם מצב הרוח לא יהיה טוב,אבל הם חולפים. לא לערבב את ההנאות עם הכספים או כסף ואהבה, במיוחד בחלקו הראשון של החודש. במחצית השנייה של חודש יהיו דיונים רציניים על מערכת היחסים עם בני הזוג.

בריאות
החודש די לא יציב ויכולות להתרחש בעיות בריאות באופן פתאומי. כדי להגביל את הסיכון למחלות, מומלץ על פי אסטרולוגיה חודשית לנהל חיים מסודרים ולדאוג לנוח מספיק. על קשתים להגן על מערכת הנשימה, במערכת העצבים, מערכת הלב וכלי דם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,869
Rate this post