מזל קשת: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


מזל קשת חושב שאומר את הדברים הנכונים, אבל למעשה, אלה שסביבו עוזבים מפני שהם מוטרדים מהערות שלו. הם מאמינים ההיפך ממה שאתם חושבים שזה נכון. במהלך תקופה זו, אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם להיות יותר סובלניים עם האנשים שלצידכם.

קריירה וכסף
בחודש הזה תהיה לכם הצלחה רבה בפעילויות קשורות לתקשורת או לניהול משא ומתן. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית זה נראה שבמהלך עבודתו מזל קשת יצליח להשיג רווחים גבוהים. הוא ייהנה מערכה של הבוסים, אפילו יכול לטפס בסולם הקריירה למעלה יותר. אולם, לא לפעול בפזיזות ולנתח את הדברים לפני שאתם מקבלים החלטות. עברתם לאחרונה תקופה לא רגועה במיוחד והדברים עדיין לא מספיק ברורים כדי לראות לעומק. אז, אל תשכחו שעבודה עצמאית תהיה עכשיו מועדפת על עבודת צוות.


אהבה וזוגיות
הדברים חוזרים למצב התקין בהדרגה, מפני שמרקורי חוזר למסלול ישר. סוף, סוף, חיי הזוגיות של מזל קשת חוזרים להיות נורמאליים לאחר תקופה די סוערת, עם מצבים מבלבלים ואי הבנות רבות. עדיין, לפי הורוסקופ חודשי יהיו בעיות לפתור, אבל אתם בדרך הנכונה. חלק מהבעיות היו קשורות להורים או לבית. יש לטפל בבעיות האלה, כמובן, אבל עם טקט. בתקופה זו יש להימנע לקבל החלטות חשובות בנוגע למערכת היחסים, משפחה או בית. תנתחו בקור רוח כל מצב קיים, תתקשרו ותהיו הגיוניים.

בריאות
מנקודת המבט של הבריאות המצב די טוב. טון הדיבור שלך. הכושר הגופני משפר, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. יש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח בשביל לכייף. עם מזג האוויר כל כך נעים, אתם יכולים לצאת ולטייל, לעסוק בפעילויות פנאי שונות שיגרמו לכם הנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל בפעילות גופנית באופן מסודר וקבוע.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=E1baCv9dlcE