מזל קשת הורוסקופ חודשי אפריל 2016

בעשרת הימים הראשונים של החודש, לפי הורוסקופ חודשי מזל קשת נמצא במצב רוח מדיטאטיבי ונוטה להתבוננות פנימית. מזל קשת מעוניין יותר מבעיות של אלה שלידו וייתכן שיעשה פשרות למענם. עם זאת, אל תנסו להיות מעורבים בסיפורים שלהם, אם לא מבקשים עזרה. בנוסף, תסמכו יותר על האינטואיציה, במיוחד אם אחדים נוטים לנצל את אדיבותכם.

 

 

 

קריירה וכסף
ייתכן שיהיה חודש לא כל כך יעיל כי מרקורי בבית הקריירה של מזל קשת יהיה רטרוגרד. ברוב התקופה הזאת, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הוא יהיה ממוקם בבית של העבודה של הקשת, עם  השמש שכבר נמצאת שם. ויותר מזה, מרקורי והשמש יהיו ביחסים לא ידידותיים עם שבתאי. זה מצריך סבלנות, כי זה עשוי להיות קשור לעיכובים, חסימות, בעיות לא צפויות או סיבוכים הקשורים לתקשורת, אמצעי תקשורת, , מסמכים, הסכמים, משא ומתן, וכו’.

אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על החודש הטוב ביותר מבחינת האהבה והזוגיות. השמש ומרקורי נמצאים בבית האהבה של מזל קשת. שני כוכבי הלכת האלה, מעניקים לכם נטיות לרומאנטיות ומנסים לאזן את האנרגיות האימפולסיביות של מאדים שנמצא במזל קשת והדחפים הסוערים של אוראנוס. ולכן רבים מכם שבעי רצון בחיים הסנטימנטאליים.

בריאות
לפי הורוסקופ זאת אינה התקופה הטובה ביותר עבור הבריאות של הקשתים, לפחות לא עד אמצע החודש. הגוף נחלש ופגיע בפני מחלות מדבקות וגם כוח הרצון חלש מול פיתויים. מומלץ לנוח טוב, לקחת תוספי מזון עם ויטמינים ומינרלים, בקיצור לנהל חיים יותר מסודרים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,562
Rate this post