מזל קשת הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל קשת הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016על פי הורוסקופ חודשי אפשרי שיהיו כמה בעיות עבור מזל קשת. קרוב משפחה יזדקק לעזרה או זה יהיה יותר ויותר קשה מנשוא או פשוט אתם לא מרוצים מהמצב הזה באופן כללי. אתם תהיו מוטרדים מזה ויהיה קושי להתמקד בכל מני דברים אחרים. יהיה עליכם למצוא פתרון לבעיה כדי שתצליחו לנקות את המחשבות.

קריירה וכסף

בזכות של מרקורי, מזל קשת פעיל ויצירתי כאחד. אתם מצליחים להכניס ערך לכישורים שלכם ולמשוך תשומת לב. יש לכם רצון לעבוד, רעיונות מתוחכמים וחדשניים, רעיונות נועזים ואתם פועלים עם הרבה אומץ, יותר לבד מאשר עם אחרים. ברור שאתם במגמה להיות דומיננטיים, מה שיכול להביא לאי הנוחות או אפילו תדמיתכם יכולה להיות מושפעת. מבחינה כספית, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הדברים הם בסדר ויהיו רווחים. עם זאת, לא להגזים כי אתם יכולים להישאר עם הכיסים ריקים.

אהבה וזוגיות

מבחינת האהבה, עבור מזל קשת יהיה חודש נהדר, כי כוכב האהבה ונוס נמצא במקום גלוי וחזק. נראה שאתם במרכז תשומת הלב. יש אפשרות גבוהה של חיבור בין מערכות היחסים עם החיים הציבוריים והקריירה. מצד שני אתם דורשים יותר מדי מבני הזוג. אל תגזימו! לפי הורוסקופ השבוע השני של החודש יהיה די מתוח, אז תנסו להימנע מעימותים ודיונים סותרות, מכל סוג שהוא.

בריאות

החלק הראשון של החודש אתם תהיו, לפי אסטרולוגיה חודשית אנרגטיים, חיוביים ומלאי יוזמה. הסיכוי להתמודד עם בעיות בריאות הוא נמוך. בחלק השני של החודש מרקורי בנסיגה יגרום לכם להיות נסערים לפעמים. שמרו על עצמכם בתקופה זו כדי למזער את הסיכון של פגיעה אפשרית. בתקופות יותר מלחיצות זה טוב לנצל את הזמן הפנוי כדי להירגע מבחינה נפשית.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,973
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...