מזל עקרב הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל עקרב הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016אם אתם בני מזל עקרב, לפי הורוסקופ חודשי החודש יהיו תוצאות למאמצים אשר השקעתם בעבודה. עם זאת, עליו להימנע מעימותים עם אנשים קרובים כמו חברים ומשפחה. תוקפנות מילולית כלפי הבוסים יכולה ליצור בעיות רציניות ובטוח אתם לא רוצים להגיע למצב להיות מפוטרים.

קריירה וכסף

מצב הקריירה של מזל עקרב לפי תחזית אסטרולוגית חודשית עדיין נשאר די מסובך. אתם תצטרכו להמשיך להשקיע בתכנון עתידכם עם סבלנות, עקשנות, להבין שיש צורך להתמודד עם מגבלות מסוימות ולציית לכללים מסוימים. אתם מתבקשים, למעשה לעשות מאמץ ששווה לעשותו, גם אם התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. החלק האחרון של החודש מבטיח לעקרבים הצלחה, הכרה או הישג נוסף בקריירה שלהם. לגבי הכסף החודש, המצב העקרבים די מתוח והרבה תלוי בשותפים או עמיתים לעבודה.

אהבה וזוגיות

אסטרולוגיה חודשית מבשרת על חודש מסתורי למדי, בזכות נוכחותו של ונוס. אתם לא מחפשים משהו חולף אלא אהבה אמיתית, וכך מנתחים כל דבר אשר קשור למישור הסנטימנטאלי. דברים שהם טאבו לא נראים לכם דברים חשובים. בסוף החודש ונוס עוזב את הבית התשיעי של העקרבים ובכך הם מוכנים אפילו ליחסים ואהבה מרחוק עם דגש על רוחניות.

בריאות

מבחינה בריאותית מזל עקרב מרגיש סוג של אי נוחות, אבל אין סיבה לדאגה. לא יהיו בעיות רציניות קשורות לבריאותכם, אבל אתם לא יכולים לקחת סיכון. אתם צריכים לשים לב לא להגזים, לעשות פעילות גופנית, לדאוג למנוחה, לאמץ תזונה בריאה, מאוזנת ומגוונת. אם יש לכם מחלות מסוימות, אל תהססו ללכת לרופא, לבצע בדיקות רפואיות ולעקוב אחרי הטיפולים שנקבעו.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,380
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...