מזל עקרב: הורוסקופ חודשי, ספטמבר 2014


מזל עקרב מתחיל חודש בצורה מאוד לא שקטה, אך, כל יום שעובר הוא יהיה יותר ויותר רגוע. לא באמת יש לו סיבה להיות רציני מדי בתקופה זו. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בעיות משפחתיות עשויות למשוך תשומת לבו, במיוחד אלה הנוגעות להורים ולילדים. נסו להיות אופטימיים ולהתרכז במציאת פתרונות.

 

קריירה וכסף
במהלך התקופה הזו שיתופי הפעולה ואינטראקציות עם אחרים כגון חברים, עמיתים לעבודה, לקוחות, מתחרים וכו’ יכולים רק לתרום לקריירה של מזל עקרב. אתם  עומדים מול אתגרים, אבל מצליחים להתמודד איתם. האחריות הינה ברורה, כל אחד יודע מה לעשות, כדי להשלים את העבודה. על פי אסטרולוגיה חודשית, מאוד יתרמו לקריירה פעילות אינטלקטואלית ותרבותית, תוך כדי דגש על תקשורת. מבחינה פיננסית, את מזל עקרב צריך להיות זהיר במהלך תקופת 1 בספטמבר ועד 20 בספטמבר 2014, כי הדברים יכולים להתנהל באופן מוזר ובלתי צפוי. כל זה בגלל שמאדים הוא בנסיגה מבית הכספים.


אהבה וזוגיות
חודש ספטמבר 2014 היא תקופה משמעותית בקשר למערכות היחסים, מפני שמאדים ממשיך לשבת בבית היחסים של מזל עקרב. לפי הורוסקופ חודשי, עכשיו מתחילה נסיגה של מאדים, אשר עשויה להביא כמה שינויים, מתחים, ריחוק, אירועים בלתי צפויים, חסימות, וכו’. אם אתם בתחילת מערכת יחסים, יכולות להיות אי הבנה ואי נוחות. על מזל עקרב להימנע מלקבל החלטות חשובות הקשורות לחיי הזוגיות. לעת עתה, זה יהיה טוב ליהנות מהקיים ולא לתת לתקריות להשתלת על החיים. כל הדברים האלה נגרמים על ידי התנועה הלא טבעית של מאדים, שתמשיך עד 20 בספטמבר 2014.

בריאות
מנקודת המבט של הבריאות זה די טוב. המצב הבריאותי משפר, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. זה נראה שיש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח בשביל הכיף. הגיע הזמן לצאת לפעילויות פנאי או לעשות כל דבר אשר יגרום לכם הנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל פעילות גופנית באופן סדיר.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=_L8sKkzpx4s