מזל עקרב הורוסקופ חודשי יוני 2016

העדיפות הראשית של מזל עקרב תהיה שלשנות את חייו בדרך אחת או אחרת. אתם מבינים היטב איזה דברים הם צריכים לשנות, ויעשו את כל המאמצים כדי להשיג את מה שרוצים. אתם רוצים לבלות זמן רב עם יקיריכם בחיים, אבל אתם חייבים להיזהר לא להגזים.

 

 

 

קריירה וכסף
בחלקו הראשון של החודש, עבור מזל עקרב הדברים הולכים חלק. יש לכם יוזמה, הזדמנויות וגם נוחות, בזכות נוכחותם של מרקורי וונוס. מדובר על תקופה רווחית עבורכם ושיתופי פעולה, מיזמים, משא ומתן עסקי ודיונים זורמים להפליא. לפי הורוסקופ חודשי אתם מעורבים בפעילויות שונות, יש לכם רעיונות מקוריים, מעורבים במאמצים שונים, מתחילים דברים חדשים. במחצית השנייה של החודש ההשפעה של השמש יכולה להקל על רכישת נכס או על השקעה. מבחינה פיננסית הדברים מסתדרים טוב.

אהבה וזוגיות
מאחר ואתם עדיין תחת ההגנה של יופיטר, דבר אשר מביא הרבה דברים טובים ואם יש צרות או תאונות לאורך הדרך, במהירות תמצאו פתרונות וחלופות. לכן, אסטרולוגיה חודשית מדברת תנועה כלפי מעלה. ונוס נכנסה לבית האהבה ועובדה זו מביאה רענון, התרגשות, רגשות, דאייה. גדלים הסיכויים של אהבה הרמונית. אם אתם לבד, תוכלו למצוא את הזוג, אם יש לכם מישהו, אתם תשפרו את היחסים. יהיה לכם בית תוסס וכיפי. יהיו גם תחושות טובות, מסיבות, או חופשה קצרה.

בריאות
מזל עקרב לפי תחזית אסטרולוגית חודשית חייב להיות זהיר לגבי מצבו תקין של בריאותו. מאדים נמצא בנסיגה וזה יכול לחדש צרות ישנות או להופיע בעיות בריאותיות חדשות כמו כאבים, דימומים, דלקות, פריחות, חום וכו’. לכן, אתם חייבים להיות זהירים מאוד, כדי למנוע בעיות בריאות שונות שעלולות להתרחש ויכולות להפריע לתפקודכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,610
Rate this post