מזל עקרב הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

מזל עקרב מרגיש שהוא מלא אנרגיה, אך ייתכן שכל זה בגלל שהוא צריך להתמודד עם בעיות רבות. למרות שאתם מוצפים בקשיים, תשתדלו לסיום כל מה שהתחלתם.

קריירה וכסף
הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל עקרב, לפי הורוסקופ חודשי מבשרת אפשרויות להתקדמות והישגים במישור המקצועי. תהיה לכם את היכולת להתארגן ולפעול בנחישות במצבים מלחיצים, דבר אשר יביא את הכבוד של העמיתים והבוסים. תרגישו יותר בטוחים בעצמכם, כדי ללכד את הצוות סביבכם ובכך תוכלו להשיג את המטרות. העצה שלנו היא להמשיך פרויקטים שכבר התחלתם ולא ליזום פרויקטים חדשים בתקופה זו. הפריסה שנוצרה על – ידי השמש יכולה להיות מועילה מאוד עבור העקרב אשר מחפשת עבודה.

אהבה וזוגיות
עבור מזל עקרב חודש זה במישור האהבה לא מבשר על זמנים רגועים או ליותר מדי שקט. ההשפעה של מאדים, לפי אסטרולוגיה חודשית יגרום לכם להעריך מחדש את מערכת היחסים שבה אתם מעורבים. למרבה הצער, האופן שבו אתם עושים זאת לא יהיה יותר מדי דיפלומאטי, להפך תהיו תוקפניים מאוד ונסערים. זה יגרום בקשר הזוגי לרגעים קשים. גם הנוכחות של ונוס, כוכב האהבה, לא יוכל לצמצם את הנזקים. אתם תרגישו מתוסכלים, מודאגים, מתוחים. העצה שלנו היא לא לקחת החלטות קיצוניות בקשר למערכת היחסים שבה אתם מעורבים.

בריאות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית זאת תהיה תקופה שמביאה אופטימיות, תקווה ומצב רוח טוב אודות בעיקר לוונוס. למרות כל הדברים הטובים אתם חייבים לעמוד על המשמר ולהיות זהירים, כי לא תמיד הבריאות תהיה טובה. למרבה הצער, למרקורי השפעה שלילית ואתם יכולים לסבול מזיהומים, פציעות בבית או על הכביש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,611
Rate this post

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן