מזל עקרב הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל עקרב הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016על פי המלצה של אסטרולוגיה חודשית מזל עקרב חייב לתכנן כל צעד לפני שהוא עושה אותו. עם מרקורי רטרוגרד בבית התקשורת ותנועה של מזל עקרב, אין אמצעי זהירות או אמצעי בטיחות שנחשב מופרז.

קריירה וכסף

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב קצת לא ברור. מצד אחד, יש עלייה ביעילות וכל הדברים מתחילים לקבל תאוצה. ישנם סיכויי הצלחה והתוצאות משביעות רצון והן קשורות ללימודים או שיתופי פעולה. מצד שני, הנסיגה של  מרקורי מבית הקריירה של מזל עקרב יכולה ליצור כל מיני בעיות או עיכובים, הקשורים למכים או משא ומתן. התקשורת היא טובה והחודש במיוחד היא חיונית להצלחה. מבחינה פיננסית, יש צורך בזהירות וכל מה שקשור לנושא הזה חייב להיות מסודר. מדובר על ההסכמים הקשורים לכסף כדי שהכל יהיה מאוד ברור.

אהבה וזוגיות

מבחינת הרומנטיקה זאת לא התקופה הטובה ביותר של מזל עקרב, אבל אם ניקח בחשבון שהוא תמיד בעד שלווה והבנה, אולי הוא יצליח לסדר את דברים ולמזער את האי הנוחות. שבתאי ממשיך להטיל את התנאים בבית הזוגיות של העקרב. מנקודת המבט זאת זה נראה שבני הזוג שלצדכם הם קרים, מרוחקים ונטולי הבנה. השורה התחתונה היא שהשוורים צריכים להעניק יותר חום, כדי לנטרל את נטיות השליליות של התקופה. זה נראה שהחודש הזה אינו רעיון טוב לערבב את האהבה עם תחומי עניין של המקצוע.

בריאות

החודש מביא הרבה עצבנות, חוסר היכולת להירגע ומתח עבור מזל העקרב. על פי הורוסקופ חודשי מזל עקרב יגיב ללא שום פרופורציה במצבים מסוימים. בעיות הקשורות לרכוש או נכסים או ויכוח משפחתי ייגרמו לכם אי שקט מתמיד.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,905
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...