מזל עקרב: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

לפי הורוסקופ חודשי עבור מזל עקרב הוא חודש חיובי עם אווירה טובה למדי, עם ההזדמנות להתקדם בעבודה. מומלץ שעד אמצע החודש לא לקבל החלטות חשובות אלא רק לאחר מכן ורק לאחר ששקלתם היטב את המצב. יהיו גם כמה אי הבנות עם המשפחה בגלל מקום המגורים או כסף.

קריירה וכסף
לחודש הזה יש קונוטציות פיננסיות מיוחדות עבור העקרבים על פי תחזית אסטרולוגית חודשית. זה נראה כאילו אתם מתכננים משהו בתחום המקצועי, או שאתם רוצים להשקיע או לקחת החלטה פיננסית נוספת חשובה. התרחיש הרע ביותר  הוא שאתם נאבקים עם מחסור במזומנים או אי הנוחות אחרת בתחום. ההמלצה עבור מזל עקרב היא לשקול את הדברים בנחת, להתייעץ עם אנשים מוסמכים כדי לוודאות שהוא עושה את הבחירה הנכונה. בעבודה הדברים מסתדרים די טוב ואפילו אם לא מדובר על הישגים מרשימים, עדיין אתם יכולים לבנות לאט, אבל בטוח את הקריירה. החלק האחרון של החודש הוא יהיה מלא בהישגים.

אהבה וזוגיות
שימו לב, שהחודש הזה יהיו סכסוכים אשר קשורים ליחסים חברתיים, לא בהכרח למערכת היחסים עם המשפחה או למערכת היחסים הנוכחית. עם זאת, הסיכון של מתחים במערכת היחסים של בני הזוג של מזל עקרב הוא גבוה מאוד. בגלל שאתם מגיבים בעצבנות על כל דבר קטן, גם בני הזוג מגיבים באימפולסיביות. תספרו עד שלוש לפני שאתם מגיבים.

בריאות
מרקורי, לפי אסטרולוגיה חודשית יצא מהשפעתו הלא חיובית של שבתאי וכך מצבכם הבריאותי הכללי הוא יהיה הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. האופטימיות תחזור ומצב הרוח ישתפר גם. אם לאחרונה התמודדתם עם בעיה בריאותית כל שהי, במהלך החודש הזה תמצאו פתרונות לכך.

 

[google1]
[facebook_like_button]