מזל עקרב: הורוסקופ דצמבר 2014


לצאת עם חברים או לצאת בכלל הוא לא הצד החזק של מזל עקרב בחודש הזה. בעשרת הימים הראשונים של החודש, על פי הורוסקופ חודשי יהיו הרבה רגעים של בדידות, ומשום מה אתם מעדיפים את האווירה השלווה של הבית. בתקופה הזאת אפשרי שאתם או אחד ההורים שלכם תפתחו נושא כאוב שקיים כבר כמה זמן.

קריירה וכסף
בית העבודה של מזל עקרב מאד פעיל, אבל מתוח, ולפי תחזית אסטרולוגית חודשית העקרבים “יזכו” בהרבה מתח בתחום הקריירה החודש. הדרישות הן גדולות ודחופות, הדברים מקבלים תפנית בלתי צפוי ואתם מתקשים לתאם את מאמציכם כדי להשיג את היעילות הרצויה. יש לכם תחושה של חוסר סיפוק, בעיקר בחלקו הראשון של החודש. עם זאת, מתרחשים שינויים חיוביים. בני מזל עקרב שלומדים משיגים בקלות את המידע הרצוי, לומדים ללא מאמץ ויש להם סיכויים טובים להצליח בחינות. המגמה הכללית, היא חיובית יותר עבור עקרבים בחלקו האחרון של החודש ויכולה להביא הישגים גם מבחינה פיננסית.

 אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על חודש מסתורי למדי, בזכות נוכחותו של ונוס. אתם מחפשים עומק ברגשות, מנתחים כל דבר אשר קשור למישור הסנטימנטאלי ומזלזלים בדברים שהם נחשבים טאבו. בסוף 2014 ונוס עוזב את הבית התשיעי של העקרב ובכך, הם יש עדיפות ליחסים ואהבה ממרחק. בנוסף, הדגש הוא על תקשורת שכלי ורוחני.

בריאות

מנקודת המבט של הבריאות המצב הוא די טוב. הבריאות משתפרת, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. זה נראה שיש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח בשביל הכיף. הגיע הזמן לצאת לפעילויות פנאי או לעשות כל דבר אשר יגרום לכם הנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל פעילות גופנית באופן סדיר.

[google1]
[facebook_like_button]