מזל סרטן: הורוסקופ נובמבר 2014


לפי אסטרולוגיה חודשית, זה נראה שהעבר יחזור לתת לכם מכה ואתם רוצים לברוח מדרכו, אך לא תצליחו. לא יהיה לכם מספיק כוח כדי להתמודד עם הבעיות של העבר, אך תצטרכו למצוא את האנרגיה הדרושה כדי לפתור אותן. מזל סרטן יודע שלא טוב להידבק על משהו שלא יהיה מועיל בעתיד!

 

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב קצת לא ברור. מצד אחד, החודש יש עלייה ביעילות וכל הדברים מתחילים לקבל תאוצה. ישנם סיכויי הצלחה והתוצאות משביעות רצון והן קשורות ללימודים או שיתופי פעולה. מצד שני, הנסיגה של  מרקורי מבית הקריירה יכולה ליצור כל מיני בעיות או עיכובים, הקשורים למכים או משא ומתן. תקשורת טובה החודש במיוחד היא חיונית להצלחה. מבחינה פיננסית, יש צורך בזהירות. כל מה שקשור לנושא הזה חייב להיות מסודר. מדובר על ההסכמים הקשורים לכסף כדי שהכל יהיה מאוד ברור.

 

אהבה וזוגיות
מערכות היחסים של מזל סרטן אינם קלים לניהול החודש. ישנו, כמובן, עניין ברור כלפי היחסים, מתרחשים אירועים מיוחדים, אבל התחושה הכללית יכולה להיות של מחלוקת או קושי. השמש, נמצאת בבית הזוגיות, אך מלווה במרקורי ולפי כך, אתם יכולים לצפות לאי הנוחות הנגרמת על ידי תקשורת לקויה וגם חוסר תשומת לב, בלבול או שיפוט מוטעה. על פי הורוסקופ חודשי החודש הזה אינו מתאים לקבלת החלטות אשר נוגעות זוגיות של מזל סרטן, אבל יכול להיות חודש מאוד מתאים לניתוח של המצב הקיים.

בריאות
החודש די לא יציב ויכולות להתרחש בעיות בריאות באופן פתאומי. כדי להגביל את הסיכון למחלות, מומלץ על פי הורוסקופ יש לנהל חיים מסודרים ולדאוג לנוח מספיק. על סרטנים להגן על מערכת הנשימה, במערכת העצבים, מערכת הלב וכלי דם.

[google1]
[facebook_like_button]