מזל סרטן: הורוסקופ ינואר 2015


ונוס ייצא מהצללים ויהיה זוהר מתמיד, אבל זה לא יקרה בלי מתח. הכוכב הזה יחזיר את הצבע לחיים של מזל סרטן , את הרצון לעשות רושם, לאהוב ולהיות נאהב, להיות במרכז תשומת הלב, אבל אין שום ערובה שהשחקנים האחרים שבמגרש יאפשרו לעשות מה שהוא אוהב. על פי הורוסקופ חודשי אתם נוטים להתנהג באימפולסיביות יותר מהרגיל ו יש לכם רצון לצאת מהשגרה בכל תחומי חייכם.

קריירה וכסף
חודש ינואר 2015 נראה אידיאלי עבור חופשות, נסיעות מאשר בפעילויות בעבודה, אבל מזל סרטן לא יכול לוותר על עבודה, כך שקיים צורך דחוף לנסות להיות יותר מרוכז ויעיל בעבודתו. תנסו למצוא פתרון פשרה ולשלב עבודה והנאה בהרמוניה ככל האפשר, וזאת במיוחד שעל פי תחזית אסטרולוגית חודשית לא הולך להיות קשה. הכוכבים אוהבים אתכם ויעזרו לקדם כל דבר שתעשו, ללא מאמץ גדול. הם ידאגו שתהיו במקום הנכון בזמן הנכון וכדי להשיג הצלחה. נוכחותו של יופיטר בבית הקריירה של מזל סרטן מביאה לא רק הזדמנויות בתחום המקצועי, אלא גם סיפוק כספי.

אהבה וזוגיות
עבור מזל סרטן יהיו החודש סיבות רבות לסיפוק, אבל לא מבטיח הצלחות הגדולות במישור הסנטימנטאלי. יש השפעה קרה מהצד של שבתאי וגם מצד מאדים, שליט הבית של הזוגיות המצב עדין. בנוסף, גם ונוס לא מביא חדשות טובות כל כך, כי הוא עובר אזור מסתורי, סגור, מופנם. ברוב המקרים, הדברים קורים במישור פסיכולוגי, לא פיזי. עלולים להיות רגעים של בדידות, הטעיה, ויתור, הקרבה. אתם מעדיפים להיסגר בתוך עצמכם ואתם לא רוצים לבטא את רגשותיכם.

בריאות
מרקורי, יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה שהוא מצא את עצמו בחודשים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. לפי אסטרולוגיה חודשית האופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.

 

[google1]
[facebook_like_button]