מזל סרטן הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן יכול להיות מאוד יהיר. זה יכול להוביל אי הבנות, אי ההסכמה עם המשפחה, חברים או עמיתים לעבודה. כבר באמצע החודש הסרטנים ירגישו מלאי אנרגיה ומלאי רצון לעשות כל מני דברים ושינויים. מזל סרטן יכול לקבל את התמיכה של הבוס או של אדם חשוב אחר. זה הו חודש טוב מאוד כדי לעלות על המתחרים שלכם.

קריירה וכסף
זאת תהיה תקופה בלתי נלאה, גדושה, עם מצבי חירום, מכשולים, יריבות, תככים ועוינות. זה לא קל, אבל יש תקווה כי שבתאי במזל סרטן, ייתן לכם את הסבלנות, עקשנות, חוכמה, כדי שתוכלו לטפל בהכל ולצאת מזה אם ראש מורם. טוב יהיה לעשות תוכנית גיבוי למקרה שהדברים פונים לנתיב שונה מזה שאתם תכננתם. כאשר מדובר על הכסף אסטרולוגיה חודשית חוזה תקופות של עליות ומורדות ויהיה קצת יותר טוב במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות
הסרטן, הוא בין המזלות המעטים, שמערכות היחסים שלו לא מושפעות יותר מדי על ידי כוכבי הלכת. אם זאת, בחלק הראשון של החודש יהיו קצת בעיות בזוגיות של מזל סרטן, אולי בגלל כסף, הוצאות או השקעות, אבל המתחים לא נמשכים הרבה זמן, אז הוא לא צריך לדאוג. באופן כללי, התקשורת עם בני זוגכם היא טובה. יהיו שיחות לא רק פנים מול פנים, אבל גם שיחות טלפון והודעות רומנטיות. אם יש לכם מערכת יחסים חדשה או מלאת תשוקה, אתם צריכים למנוע עימותים, כי זה יכול להיגמר רע.

בריאות
בחלקו הראשון של החודש, עניין בבריאות מעסיק אתכם אבל לא מדובר על משהו רציני. לפי הורוסקופ חודשי מזל סרטן נמצא תחת מתח רב תמיד, ועכשיו זה הזמן ללמוד להירגע.

[google1]
[facebook_like_button]