מזל סרטן הורוסקופ חודשי מרץ 2017

Post icon

בתקופה הזאת אתם מרגישים שאתם חייבים להרחיב את האופקים בדרך אחת או אחרת. אתם גם תהיו יותר אופטימיים מהרגיל ועל פי אסטרולוגיה חודשית תראו תמיד את החצי המלא של הכוס במצבים שתיתקלו בהם. מפני שמרקורי בנסיגה מצד אחד אתם רוצים להתקדם, אבל מצד שני תרגישו שאתם תקועים כרגע.




קריירה וכסף

לפי אסטרולוגיה חודשית ונוס יכול לעורר גם את הנושא של שיתופי פעולה חדשים או חוזים, כמו גם חידוש של פרויקטים קצת יותר ישנים. אתם יכולים לסמוך על היצירתיות וההשראה שלכם, אתם יכולים לקדם את הקריירה, את המעמד ולרכוש מיומנויות חדשות. הכסף יכול להיות נושא לדאגה החודש.

אהבה ומשפחה

לפי הורוסקופ, מדובר על חודש מאד טוב מבחינת הזוגיות, אולי החיובי ביותר של השנה הזאת. ונוס, כוכב הלכת של אהבה והרמוניה, ניכנס ישר לתוך בית שלכם בסוף החודש מסיים סיבוב של סיבוכים, חסימות או חוסר יעילות. התקופה הזו לא תהיה עשירה באירועים משמעותיים ועכשיו הכל ברור וממשיכים בהתלהבות קדימה.




המצב הבריאותי

בגלל ונוס, הבריאות שלכם לא משהו החודש. על פי הורוסקופ חודשי יכול לסבול מהחמרה של מחלה ישנה, אשר אינה טופלה כראוי או מסימפטומים מוזרים. תעשו כל פעולות שאתם אוהבים אבל לא להגזים ולא לשכוח כי החולשות עשויות להופיע מול הפיתויים הן עלולות לגרום לתופעות בלתי רצויות.



מספר הצפיות בעמוד זה: 3,158
דירוג הגולשים: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Loading…

.