מזל סרטן הורוסקופ חודשי יוני 2016

לצאת עם חברים או לצאת בכלל הוא לא הצד החזק של מזל סרטן בחודש הזה. בעשרת הימים הראשונים של החודש, על פי הורוסקופ חודשי יהיו הרבה רגעים של בדידות, ומשום מה אתם מעדיפים את האווירה השלווה של הבית. בתקופה הזאת אפשרי שאתם או אחד ההורים שלכם תפתחו נושא כאוב שקיים כבר כמה זמן.

 

 

 

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב קצת לא ברור. מצד אחד, יש עלייה ביעילות וכל הדברים מתחילים לקבל תאוצה. ישנם סיכויי הצלחה והתוצאות משביעות רצון והן קשורות ללימודים או שיתופי פעולה. מצד שני, הנסיגה של  מרקורי מבית הקריירה של מזל סרטן יכולה ליצור כל מיני בעיות או עיכובים, הקשורים למכים או משא ומתן. התקשורת טובה החודש במיוחד והיא חיונית להצלחה. מבחינה פיננסית, יש צורך בזהירות וכל מה שקשור בנושא הזה חייב להיות מסודר. מדובר על ההסכמים הקשורים לכסף כדי שהכל יהיה מאוד ברור.

אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית, כוכב וונוס נמצא בזווית לא חיובית עבור חיי האהבה של מזל סרטן והוא נוטה להדגיש את העצב בחיים הרגשיים: אכזבות, בגידות, פרידות, בדידות, אהבה בלתי אפשרית. עבור חלק מבני מזל זה, וונוס בבית השניים עשר יכול לבשר על סיפור האהבה סודית, כנראה משהו אסור. בתקופה של שבועיים האווירה היא די שלילית, אך השמש עשויה להסוות זאת על ידי האופטימיות, של פעילות חברתית ושל ידידות. תנצלו את כל זה עד כמה שאפשר, תינינו ממנעמי החיים בשניים כדי לחזק את מערכת היחסים שלכם!

בריאות
מרקורי, יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה הוא מצא את עצמו בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. האופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,740
Rate this post