מזל סרטן: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


מזל סרטן יחזור לחיים בחודש יולי. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם הרבה יותר פתוחים עם המחשבות, הרעיונות והרגשות. אתם גם מרשים לעצמכם להרגיש יותר בנוח כאשר אתם במרכז תשומת הלב של אחרים. יהיה לכם יותר ביטחון בעצמי, תרגישו אופטימיים ויש לכם רצון לחיות חיים יותר כיפיים. הכל היה כל כך רציני לאחרונה, ואתם צריכים הפסקה.

קריירה וכסף
מזל סרטן נהנה מאנרגיה בחודש יולי 2014, בזכות השמש אשר חוצה את מזל סרטן. אתם מצליחים להתבלט בקלות דרך הרעיונות הכישורים שלכם, להיות מעורבים בפעילויות להגיע להצלחה בקלות. ואחרון אחרון חביב, אתם לפי אסטרולוגיה חודשית
מתפטרים ממאדים וכך משהו פשוט כאילו נפתח והכל מתחיל לפעול כרגיל. מבחינה כלכלית, הדברים מסתדרים טוב, בגלל שאתם נמצאים בתקופה עם הרבה מזל.


אהבה וזוגיות
לאחר תקופה ממושכת שבה נהיתם מהנוכחות החיובית של יופיטר, זה נראה שהתשוקה להרפתקאות הולכת וגוברת. כמו כן, מאדים עוזב, לאחר תקופה של שמונה חודשים שבהם הוא שיבש את הדברים במישור הסנטימנטאלי. לכן, המתח מצטמצם, ואתם תגיעו לכמה הישגים רגשניים לקראת סוף החודש, בזכות נוכחותו של ונוס. החודש, לפי הורוסקופ חודשי הוא חודש של אהבה, הרמוניה, שיתוף פעולה חיובית בתוך הזוגיות. יהיו חיבורים חדשים, ואלו אלה אשר עדיין בתוך מערכת יחסים יצליחו להצית מחדש את להבת האהבה.

בריאות
מזל סרטן הוא בכושר נהדר החודש ויש לו הרבה אנרגיה. אתם יכולים לנשום בהקלה לאחר תקופה תוססת, אתם מרגישים שהצלחתם להיפטר מהלחץ ולהגיע לאיזון. אין בעיות בריאותיות במהלך תקופה זו. אתם אופטימיים, בטוחים, יש לכם מצב רוח טוב, אתם פתוחים לדברים חדשים. תוכלו לנצל את האנרגיה הזו, כדי לשמר על המצב הגופני המעולה.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=TBOGn9G0c-4