מזל סרטן: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

בתקופה הזאת מזל סרטן ירגיש הכי טוב אם ירחיב את אופקיו בדרך אחת או אחרת. הוא רוצה חוויות חדשות, וכן לבחון מה יש לעולם להציע, כמו כן, הוא רוצה לנסוע. אתם תהיו יותר אופטימיים מהרגיל ועל פי אסטרולוגיה חודשית תראו תמיד את החצי המלא של הכוס במצבים שתיתקלו בהם. מפני שמרקורי בנסיגה מצד אחד אתם רוצים להתקדם, אבל מצד שני תרגישו שאתם תקועים כרגע. לאחר אמצע החודש מזל סרטן יתמודד עם דברים רציניים, אבל כמה דברים מהעבר יכולים לצוץ פתאום. אתם תוכלו להבין מה הם הדברים בחיים שאתם צריכים לשנותם, אך לא תוכלו לעשות זאת.

קריירה וכסף
מבחינה מקצועית, מזל סרטן חש בצורך להתעדכן להתפתח. הוא פתוח לשיתוף פעולה, עובד ביעילות בצוות ומוציאים במהירות בני ברית לפרויקטים. ונוס מיטיב עם הדברים האלה והסרטנים מהמרים, לפי הורוסקופ חודשי על יצירתיות, השראה, דמיון ומיומנויות. מבחינה פיננסית, יכולים להתרחש בעיות בגלל מרקורי שהוא בנסיגה. תהיו זהירים, לא לקחת החלטות פזיזות, לא להתחייב להלוואות גדולות. אל תשכחו לשמור מסמכים מעודכנים וסדרי תשלומים. לכן, לשקול מחדש כל הוצאה.


אהבה וזוגיות
אתם לקרת תקופה מועילה מאוד וחשובה בחייכם. ונוס היה בבית הזוגיות של הסרטן די הרבה זמן, כך שמספר אספקטים של היחסיים היו תחת זכוכית מגדלת. אתם הגעתם לתבונות רבות בקשר ליחסים שלכם ובטח גילתם מה שוונוס רצה להעביר לכם. אם לא, אתם תבינו בקרוב. ונוס מחדש את מסלולו הישר  ובכך הרבה דברים יתבהרו, יהיו פתרונות, אירועים משמעותיים וכל העיכובים ייעלמו. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, החיים של בני הזוג מתעוררים לחיים ותופסים תאוצה.

בריאות
זה נראה, לפי הורוסקופ שאתם נהנים מתקופה ללא בעיות בריאות. יכולים להיות רק בעיות קטנוט, חרדות או אי נוחות. מהסיבה הזו, מומלץ להירגע, לנוח, לעשות הפעילויות שנעים לכם לעשות ומרגיעות. אתם נוטים לנתח כל המצבים כל הזמן, לעמוק וזה לא עושה לכם טוב. אם אתם חשים אי שקט בגלל כל מני סיבות, מומלץ לדבר על זה עם אלה שקרובים אליכם.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=f3NoRJ9cjKI