מזל מאזניים: הורוסקופ ינואר 2015


מזל מאזניים החודש יהיה די מפוזר, עם רצון להימלט מן השגרה היומית. בחלקו הראשון של חודש ינואר 2015, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית המאזניים ירגישו חסרי ביטחון. בעיות ישנות יותר אשר הם נמנעו להתמודד מולן יצוצו שוב. אם לא תצליחו לפתור את הבעיות האלה, תהיה השפעה שלילית על בריאותכם. החודש מסתיים באופן חיובי יותר, כך שאין צורך לדאגות יותר מדי.

קריירה וכסף
הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל מאזניים, לפי הורוסקופ חודשי מבשרת על סיכויים טובים להתקדמות ועל הישגים במישור המקצועי. היכולת להתארגן ולפעול בנחישות במצבים מלחיצים תהיה הטריגר אשר יביא כבוד מצד העמיתים והבוסים. אתם תרגישו יותר בטוחים בעצמכם, כדי ללכד את הצוות סביבכם ובכך תוכלו להשיג את המטרות. העצה שלנו היא להמשיך את הפרויקטים שכבר התחלתם ולא ליזום פרויקטים חדשים בתקופה זו. הפריסה שנוצרה על ידי השמש יכולה להיות חיובית מאוד עבור אלה אשר מחפשים עבודה.

אהבה וזוגיות
האהבה וחיי משפחה יהיו מאוד חשובים עבור מזל מאזניים בחודש הזה. מעבר השמש לבית הזוגיות של מאזניים מגביר את הצורך שלו להיות יחד עם מישהו, לתת ולקבל אהבה, תקשורת, לשפר את חיי הזוגיות. אתם תהיו הרבה יותר קשובים לבני הזוג ותעריכו אותם יותר. כל זה מתאפשר בגלל הנוכחות של ונוס. עבור אלה שלא נמצאים במערכת יחסים יש סיכויים גבוהים בחלק השני של החודש לפגוש מישהו בעבודה או על ידי “עזרה” מהחברים.

בריאות
החלק הראשון של ינואר 2015 אתם תהיו, לפי אסטרולוגיה חודשית אנרגטיים, חיוביים ומלאי יוזמה. הסיכוי שתתמודדו עם בעיות בריאות הוא נמוך. בחלק השני של החודש מרקורי בנסיגה יגרום לכם להיות נסערים לפעמים. שמרו על עצמכם בתקופה זו כדי למזער את הסיכון של פגיעה אפשרית. בתקופות יותר מלחיצות זה טוב לנצל את הזמן הפנוי כדי להירגע מבחינה נפשית.

 

[google1]
[facebook_like_button]