מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


בדיוק כאשר מזל מאזניים חשב שהצליח לברוח מהשגרה, הוא מרגיש ששוב חוזר אחורה. זכרו שליקום אין שום דבר נגדכם, פשוט צריך יותר סבלנות ותוכלו לראות שהדברים יפתרו מעצמם.

קריירה וכסף
מבחינה מקצועית, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הדברים מסתדרים יותר טוב ביוני 2014. הנוכחות של השמש עוזרת לבני מזל מאזניים להיראות היטב במקום העבודה. אתם תהיו להוטים לצבור ידע חדש ולהיות מעורבים בפרויקטים חדשים. בחלקו האחרון של החודש מאדים יגרום לתנודות במחצבה של הקריירה. עבור חלק מהמאזניים זה אומר קידום נהדר, עבור אחרים עלולות להופיע בעיות קשורות למקצוע. עם הכסף המצב לא משהו, אבל אם תהיו מספיק פרגמאטיים לתכנן היטב את ההוצאות ניתן יהיה להגיד שבסוף תסתדרו.


אהבה וזוגיות
עבור מזל מאזניים חודש יוני 2014 במישור האהבה לא מבשר על זמנים רגועים או ליותר מדי שקט. ההשפעה של מאדים, לפי אסטרולוגיה חודשית יגרום לכם להעריך מחדש את מערכת היחסים שבה אתם מעורבים. למרבה הצער, האופן שבו אתם עושים זאת לא יהיה יותר מדי דיפלומאטי, להפך תהיו תוקפניים מאוד ונסערים. זה יגרום בקשר הזוגי לרגעים קשים. גם הנוכחות של ונוס, כוכב האהבה, לא יוכל לצמצם את הנזקים. אתם תרגישו מתוסכלים, מודאגים, מתוחים. העצה שלנו היא לא לקחת החלטות קיצוניות בקשר למערכת היחסים שבה אתם מעורבים. תנו לתקופה הזאת לעבור ובעתיד תעריכו את המצב שוב. הדברים יירגעו בשבוע האחרון של יוני, השבוע שבו למאזניים תהיה ההזדמנות לפגוש אדם שאיתו יבנה מערכת יחסים יפה.

בריאות
מבחינת הבריאות של ההמלצה של הורוסקופ חודשי היא לקחת את עצמכם בידיים. המיקום של ונוס כנגד לשבתאי יגרום לכם להיות אדישים יותר, נוטים יותר לכיוון השליליות, נוטים מעט יותר לחלות. ההרגשות המוזרות שאתם מרגישים יתרום למרבה הצער לפציעות או פגיעות מסוימות. יש לנסות בכל האמצעים להיכנס לאיזון ושאר הדברים יסתדרו מעצמם. תנסו להישאר רגועים, לנוח, ולאכול כראוי.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=0QJq8QVtsIw