מזל מאזניים: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


מזל מאזניים חושב יותר על העתידו ומסתכל על הדברים מנקודת מבט שונה. הוא רואה את הדברים באופן ברור יותר, וזה יעזור לו לתכנון יעיל יותר ולקבוע מטרות. לקראת סוף החודש, יהיה לכם יותר ביטחון בעצמכם.

קריירה וכסף
חודש יולי 2014 מביא סיפוק אודות לשמש, מרקורי וונוס שנמצאים בבית הקריירה של מזל מאזניים. רוב פעמים, ההחלטות והיוזמות שלכם מושפעות על ידי משותפים או חברים. במחצית השנייה של החודש על פי אסטרולוגיה חודשית מזל מאזניים נהינה מפופולאריות ותמיכה מצד הסובבים שלו והסיכוי להצלחה הוא גדול. יופיטר נכנס ב- 16 ביולי לבית ההגנה של המזל וזה דבר טוב. אתם מרגישים טוב במיוחד בחברה ומעדיפים להיות מוקפים באנשים. מבחינה כספית הדברים מסתדרים טוב והמזל מחייך לכם.


אהבה וזוגיות
החודש הזה יהיה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מלא באירועים. המחצית הראשונה של יולי 2014 יהיה מאוד תוסס. מצד אחד, יהיו מספק רגעים נפלאים, לעומת זאת, גם מספק רגעים מתוחים, מפני שמאדים נמצא עושה עם ונוס משולש ועם השמש ריבוע. בכל מקרה, זאת תקופה עם משמעות מבחינה רגשית. האהבה תופסת מקום מיוחד בחיים שלכם ומערכות היחסים הן בעדיפות הראשונה אצלכם. בסוף החודש מאדים עוזב את מזל מאזניים ואתם יכולים לנשום לרווחה, הלחץ יצטמצם באופן משמעותי, הסכסוכים נאלמים והיחסים יהיו הרמוניים.

בריאות
אתם בכושר טוב מבחינת פיזית והמצב רק משתפר. לפי הורוסקופ חודשי לא יהיו בעיות בריאות. הלחץ של התקופה האחרונה פוחת באופן משמעותי. הגעתו של יופיטר למזל אריה ב- 16 ביולי 2014 משפיע לטובה על המצב הפיזי. בסוף החודש, אתם תיהנו מאיזון מלא, הרמוניה ורוגע.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=ct-5eolwG7U