מזל טלה: הורוסקופ פברואר 2015


החודש מזל טלה, או לפחות בתחילת החודש יכול להיות קצת מבולבל. פתאום הוא מודע לצרכים והרצונות שלו אשר בדרך כלל, הוא די מזלזל בהם. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו תנאים מצוינים ליצירת יחסים ידידותיים עם הסביבה, המזינים את הצימאון להזדהות טוטלית עם הצרכים של אחרים.

קריירה וכסף
הדברים אינם כשורה מבחינת הקריירה, כי מאדים הכוכב של פעולה ויוזמה מתחיל בנסיגה. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם תצטרכו להתמודד עם חוסר קואורדינציה, מוטיבציה ואנרגיה, מצבי מתח ומשבר, אי הסכמות עם עמיתים לעבודה , אירועים לא נעימים ועוד. כדי להתמודד עם מצבים אלה, אתם צריכים לפעול בשלווה, להיות יותר מאורגנים וממושמע בכל הפעולות שתנקטו. עם זאת, לו כמה הזדמנויות לקידום והצלחה. מבחינה פיננסית, דברים הם בסדר גמור, אבל יש לשמור על הקיים והיזהרו במיוחד במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות
יהיה עבור מזל טלה חודש מלא הרמוניה, אושר ואהבה, בזכות כוכב הלכת וונוס אשר נמצא בבית הזוגיות שלו. לפי הורוסקופ חודשי מורגשת גם הנוכחות המשמעותית של מרקורי, מה שמביא לתקשורת, הבנה וכנות. בחלקו הראשון של החודש יהיו הצהרות פומביות של אהבה ופלרטוטים כתוצאה של חילופי רעיונות ורשמים. חודש פברואר 2015, באופן כללי יהיה חודש מלא באירועים ופעילויות, מצב רוח טוב, בילוים וכיף. עבור הרווקים קיימת אפשרות לפגוש את החצי השני.

בריאות
לפי המלצת הורוסקופ, מזל טלה חייב להיות זהיר בתקופה הזאת למצב בריאותו, כי התקופה היא לא פשוטה. נסו להתרחק מזיהומים ותאונות, כוויות, חבלות, חתכים, אבל במיוחד של מחלות זיהומיות. אולי זה הזמן להתרוצץ קצת פחות, לנוח, להירגע, לבלות זמן עם המשפחה, באווירה שקטה. בדרך זו ניתן יהיה לעשות סדר במחשבות ולטהר את הנפש.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX