מזל טלה: הורוסקופ ינואר 2015


חודש ינואר יהיה עבור מזל טלה פעילה במיוחד. יהיו לכם המון רעיונות חדשים אשר תרצו ליישם אותם. זו השנה שבה חלק גדול של חלומותיכם יכולים להתגשם. תהיה לכם את היכולת להבחין בין הנתיבים המדויקים אשר יובילו להשגת המטרות. לפי הורוסקופ חודשי מה שיעזור לכם זה יהיה יופיטר, אשר יגרום לכם לאמץ  גישה חיובית, נחישות ואופטימיות. גם השפעתו של הכוכב אוראנוס, תעזור לכם לטפס צעד, צעד ולעבור את כל מכשולים. המעבר של נוגה יביא בחייכם פרץ של רעננות ושל הרצון ליהנות מהחיים.

קריירה וכסף
גם במונחים של קריירה קיים פוטנציאל טוב עבור מזל טלה . עבודתכם הקשה והמסירות של השנים האחרונות סוף, סוף מתחילה ולהיות מתוגמלת. אסטרולוגיה חודשית מדברת על קידום או על גידול בהכנסות. דיפלומטיה נהדרת וטאקט אלה המאפיינים שלכם בתקופה זו. על מזל טלה להסתמך על היכולות ועל כוחותיו ופחות על העזרה של העמיתים. השפעתו של הכוכב שבתאי תהיה מועילה וזה ייתן את הכוח, האנרגיה, אך גם אימפולסיביות. לגבי הצד הפיננסי אנו ממליצים לטלה להיות זהיר ולא יהיה לא להתפתות לכל מיני ספקולציות כספיים.

אהבה וזוגיות
גם אם יופיע איזה סכסוך מעת לעת, זוגיות התאומים, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יציבה בדרך כלל. אתם ובני זוגכם עסוקים בדברים פרגמאטיים, כנראה קשורים לכסף או טובין. תחומי האחריות מחולקים בתבונה, אתם עוזרים אחד לשני בענייני היום יום. בנוסף, תתמכו אחד בשני גם כשמדובר על שאיפות בקריירה או מעמד חברתי. התשוקה מתעוררת גם היא לחיים, לפי הורוסקופ וזה תקף במיוחד במקרה של מערכות יחסים ישנות, מוצקות. במקרה של מערכות יחסים חדשות האווירה במהלך החודש הזה היא חמה עם רגשות חזקים, עם תגובות מוגזמות והבעיות עשויות להיות נפוצות יותר או יותר חריפות.

בריאות
חודש ינואר לפי הורוסקופ אינו התקופה הטובה ביותר עבור הבריאות של הטלאים, לפחות לא עד אמצע החודש. הגוף נחלש ופגיע בפני מחלות מדבקות וגם כוח הרצון חלש מול פיתויים. מומלץ לנוח טוב, לקחת תוספי מזון עם ויטמינים ומינרלים, בקיצור לנהל חיים יותר מסודרים.

[google1]
[facebook_like_button]