מזל טלה הורוסקופ חודשי מאי 2016

לפי הורוסקופ חודשי עבור מזל טלה החודש יהיו תוצאות למאמצים אשר עשה בעבודה. טוב יהיה להימנע מאימותים עם האנשים הקרובים אליכם. התוקפנות המילולית ביחסים עם הממונים יכולה ליצור בעיות, אפילו ייתכן מצב להיות מפוטרים.

 

 

 

קריירה וכסף
מרקורי מעודד רעיונות חדשים, תחומי עניין רוחני ותקשורת. התמונה היא דינאמית הסיכויים להצליח הם מבטיחים וזאת בגלל שהשליט של בית העבודה של מזל טלה, יופיטר, הוא עכשיו לא רק בעמדה חזקה מאוד, אבל בקשר הדוק עם סטורן, אשר בתורו דוחף ליצירתיות, הבעה, ייצוגיות וקידום. החודש, מבחינה המקצועית, ממקם אתכם בצורה חיובית וייתכן קידום או לפחות הוכרה. בכל מקרה, העבודה שלכם מעורכת, והתמורה הכספית תגיע. שיתופי פעולה חשובים מאוד עבור הקריירה שלכם, אבל אתם יכולים לצפות שבקרוב יהיו גם קצת הכישלונות.

אהבה וזוגיות
היחסים נראים יותר טוב החודש מאשר בחודשים הקודמים. אי הנוחות בבית נעלם, גם אם יש עוד דברים שצריך לפתור, הם יכולים להיפתר לאט, בסבלנות וברוגע. צפויה להיות הצלחה או הגשמה נפשית, לפי אסטרולוגיה חודשית עבור מזל טלה, כי שבתאי, שהוא השליט של בית הזוגיות, מקבל עזרה מיופיטר הנהדר. זה מעיד על התקדמות, שגשוג ורווחה והכל מוקדש לזוגות הנישואים.

בריאות
תיזהרו, מדור, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית על חודש עם הרבה תהפוכות. האופוזיציה בין מאדים ואוראנוס עלולה להיות מסוכנת, במיוחד שהטלה אוהב ריגושים, “להתפנק”, ולא לשמור על גבולות. תשמרו על עצמכם, בגלל שהמחלות שמופיעות עכשיו קשה לטפל בהן ויכולות להביא להשלכות לטווח ארוך.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,822
Rate this post