מזל טלה: הורוסקופ חודשי, מאי 2014




ונוס ייצא מהצללים בסביבות לחודש 3 ויהיה זוהר מתמיד, אבל זה לא יקרה בלי מתח. הכוכב הזה יחזיר את הצבע לחיים של מזל טלה, את הרצון לעשות רושם, לאהוב ולהיות נאהב, להיות במרכז תשומת הלב, אבל אין שום ערובה שהשחקנים האחרים שבמגרש יאפשרו לעשות מה שהוא אוהב. על פי הורוסקופ חודשי אתם נוטים להתנהג באימפולסיביות יותר מהרגיל ו יש לכם רצון לצאת מהשגרה בכל תחומי חייכם.

קריירה וכסף
בחודש הזה, מזל טלה יהיה מאוד עסוק גם בלקדם את הקריירה וגם בעניין הכסף. נוכחות השמש בבית הכסף של טלה מביאה הזדמנויות במובן של רווחיים בלתי צפויים. המעבר של ונוס למזל טלה מביא לו תרומה נוספת. מבחינת הקריירה יש סיכוי טוב לקידום, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, במיוחד במחצית השנייה של מאי. מאדים משפיע בצורה של הסרת כמה מכשולים שבדרך. יש יתרון לשיתופי פעולה, הקצאות או לפתוח עסק משלכם. המשפחה תהיה זו אשר תתמוך ותעודד אתכם אם אתם רוצים ליזום הליך כזה.


אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מיוחד ברמה הסנטימנטאלי עבור מזל טלה. הכוכב ונוס נכנס למזל טלה והוא יישאר עד 29 במאי ויביא יותר חיבה. אתם תרגישו צורך להקדיש יותר תשומת לב לעצמכם, להיות אלגנטיים יותר, מסודרים יותר מהרגיל. אתם תמשכו את תשומת הלב של אחרים כמו מגנט. החיים של בני הזוג יעברו תקופה של הרמוניה רגשית. למי שלבד תכפלנה ההזדמנויות לפגוש שותף פוטנציאלי. איכשהו אתם רוצים שאהבה תבוא אליכם והיא בסוף תופיע.

בריאות
למרבה הצער הלחץ ייתן את אותותיו. נסו לא לקחת על עצמכם יותר מדי משימות בעבודה או בבית. תנצלו כל רגע פנוי לצאת לטיול, להירגע עם המשפחה. ההשפעה של מאדים תסייע, ובאופן כללי המצב הפיזי והנפשי הוא טוב. תהיו זהירים מאוד בכל זאת כי יש סיכון של תאונות.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=0WS-1dgpn00