מזל טלה הורוסקופ חודשי ינואר 2016

אתם תרגישו טוב יותר החודש, כי תשימו מאחוריכם את כל האי נוחות שביחסים עם אחרים. תהיו זהירים לגבי התגובות שלכם, מפני שהסיכוי הוא שתצליחו להרוס יחסים או הזדמנות.

 

 

 

קריירה וכסף
ההשפעה של מרקורי בינואר 2016 על הקריירה של מזל טלה תהיה חיובית. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה לכם הרבה עבודה, תהיו מוערכים על ידי עמיתים, אבל למרבה הצער, כרגע, זה לא יביא לגידול בהכנסות. אל תהיו מאוכזבים, כי קריירה בונים, צעד אחר צעד וזה נראה שלקראת אמצע השנה תוכלו ליהנות גם במישור הפיננסי. תנסו ליצור איזון בין הזמן המוקדש למקצוע לבין הזמן המוקדש למשפחה.

אהבה וזוגיות
על פי הורוסקופ חודשי ינואר 2016 במישור האהבה והזוגיות יהיה, עבור מזל טלה מורכב למדי. אתם חושבים על כל מני אירועים מן העבר שעדיין משפיעים גם על הווה. אולי מדובר על פגישה או מידע חדש על מישהו שאתם מכירים וזה יגרום למחשבות מחודשות. זה יכול אתכם לשני כיוונים: חזרה לאותו אדם או את המשך היחסים הנוכחיים ללא יישורי מצפון. עבור הרווקים בני מזל טלה, ונוס יפעל בצורה כזאת שיהיה סיכוי גבוה לפגוש מישהו שיעמוד על הציפיות שלהם וזאת תהיה מערכת יחסים עמוקה מאוד.

בריאות
בחלקו הראשון של ינואר 2016, מאדים במשולב עם השמש לפי אסטרולוגיה חודשית יעניק לכם חיוניות ואנרגיה. ההשפעה של כוכבי הלכת אלו יסייע לכם להיות מאוזנים ולא לסבול מבעיות גדולות במונחים של בריאות גופנית. עם זאת, תהיו זהירים יותר לקראת סוף החודש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,895
Rate this post