מזל טלה: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

באמצע ינואר, מזל טלה ירגיש את הצורך להתמקד בתקווה, בחלומות והמשאלות שיש לו לגבי העתיד. אתם מרגישים מודאגים ומסתכלים לכיוון צופן של אסטרולוגיה חודשית מזל טלה הקשור לעתידכם. כל הדאגות הן כתוצאה מהשינויים שקורים בעבודה אבל דאגות אלה יעברו בסופו של דבר.

קריירה וכסף
חודש הקרוב הרבה כוכבי לכת עוברים דרך בית הקריירה של מזל טלה וזה נותן לו רעיונות וכיף גדול לפעול. החוכמה של מרקורי, הכוח של השמש וההזדמנויות שנוצרו על ידי ונוס, ליד נחישותו של פלוטו, כל אלה גורמים מצוינים של להתקדמות. ההצלחה שלכם תלויה באופן שאתם תדעו להשתמש באנרגיה שלכם ולראות לפני הכל את האינטרסים שלכם.
ההמלצה של לפי הורוסקופ חודשי מזל טלה היא להשתדל לא להגיב בחיפזון. בתקופה הזאת, וויכוחים במצבים מסוימים מזיקים יותר מתמיד, אפילו אם הסיבות נראות לכם מוצדקות. ועוד דבר: אל תבזבזו את הכסף בדברים מיותרים.

אהבה וזוגיות
האתגרים ממשיכים לזרום עבור מזל טלה. זה לא קל, כי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל טלה מאדים נמצא בבית הזוגיות שלו, וגם ונוס שהוא השליט של הבית הזה של הטלה. בכל רגע בחיי האהבה ושל הזוגיות יתרחשו דברים לא צפויים שיכולים לקבל תפנית מטורפת. אבל לכל הטירוף הזה יש קסם מסוים, מביא רעננות ורגש.
אם יש לכם מערכת יחסים שאתם רוצים לשמור עליה באמת, טוב תעשו אם תקדישו יותר תשומת לב לרגשות ולתגובות של בני הזוג, ולנסות, לעתים קרובות יותר, לשים את עצמכם במקומם. חלק הראשון של החודש נראה מסובך ביותר, במיוחד בימים הראשונים של החודש.
סבלנות, כי בסוף החודש ונוס חוזר למסלול הרגיל והדברים יסתדרו.

בריאות
הורוסקופ חודשי מזל טלה חוזה תקופה מתוחה עבורו. אתם מרגישים עומס ומתח וזה מוביל לעצבנות וחוסר סבלנות. תנסו להבליג ולנוח ובעיקר לנהל חיים מאוזנים.

[google1]
[facebook_like_button]