מזל טלה: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014



מזל טלה מתפתה להכניס תחת סימן שאלה את הפרויקטים העתידיים, אשר פתאום נראים לו לא מציאותיים ואי אפשר להשיגם. כתוצאה מכך, לא מומלץ לקבל החלטות פיננסיות חשובות ועד סוף החודש. לפי הורוסקופ חודשי כוכב חדש, מרקורי בנסיגה וזה מאפשר לדברים מסוימים מן העבר לצוץ פתאום. יש גם הסיכון לריב עם חבר או חברה מאד קרובים ואפילו לנתק כל קשר.

קריירה וכסף
הדברים חוזרים לקדמותם, גם בקריירה וזה יתבטא גם במישור הכספי, כך שאפשר לדבר על סכומים נוספים של כסף, הטבות, זכויות. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה שיפור ביחסים הקשורים לשיתופי פעולה ועבודת צוות של מזל טלה. לכן, עדיף לנצל את התקופה הזו כדי לנסות מכיוון שיותר מאוחר הדברים העלולים להתקדם הרבה יותר איטי ממה שתכננתם. לחזק מערכות יחסים, שותפויות לעבוד כי הם יהיו תלויים רבים בחודשים הבאים, אשר עשוי להיות קשה ולא שנוי במחלוקת.


אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על תקופה של תחייה בחיי הזוגיות ותחושה של התייצבות. הדברים מתחילים להתבהר ומופעיים פתרונות לכל מני בעיות. החברים הקרובים יתמכו, כפי שהם יכולים, עם כמה עצות, גישור, וכו’. להרגשות או לנישואים של בני מזל טלה יש חיבור עם המעמד או קריירה. במצבים מסוימים, מדברים על הצלחה של בן או בת הזוג. בחלק האחרון של החודש עלולים להופיע כמה סימנים שחוזים סיבוכים עתידיים, הודות מאדים שמתחיל בנסיגה.

בריאות
עם הבריאות לא משחקים. יש לעמוד על המשמר מפני שמרקורי, שליט בית הבריאות של הטלה ומאדים מתחילים לסגת. זה נראה כאילו זאת ת יהיה תקופה די עצבנית והגוף שלכם יהיה במבחן. לכן, יש צורך בתשומת לב מוגברת, להימנע מקיצוניות, תעשו פעילות גופנית, תקדישו מספיק זמן למנוחה, תחפשו ושיטות הרפיה ורגיעה, ולמנוע ממתח.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=Ku3ZV8efAWA