מזל טלה: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

לפי הורוסקופ חודשי מזל טלה נכנס לחודש עם מזל והתקדמות. התקדמות בקריירה תתרחש לאחר אמצע החודש, כאשר בעבודה אתם תעשו דברים מועילים. אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לתמוך בכם . אתם מרגישים בשליטה בכל דבר שתעשו והסמכות שלכם מול אחרים רק הולכת וגודלת.

קריירה וכסף
המאמצים שלכם מופנים החודש כלפי פעולות קולקטיביות או פעילות שנוגעת לקהילה. השמש, נוגה, ומרקורי בחלקו הראשון של החודש, פשוט יידחפו את מזל טלה להשתתף בכנסים, פגישות, אירועים המתקיימים תחת פטרונותם של ארגונים מסוימים, קונצרטים או פעילויות אחרות שבהן הוא יכול לפגוש אנשים עם האינטרסים זהים לו. בכל המקומות האלה מזל טלה יכול לקבל הזדמנויות של שיתופי פעולה אפילו למצאו עבודה. החברים גם יכולים לתרום בתחום הקריירה שלו. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל טלה צריך תמיד להציג התנהגות מאוזנת ודיפלומאטיה. בתחום הפיננסי מזל טלה יהי מאוד פעיל במהלך החודש, אפילו יהיה תחת לחץ מסוים. אתם יכולים להרוויח הרבה כסף, אבל זהירות, הסיכון של הפסדים נוכח גם הוא.

אהבה וזוגיות
מדובר על חודש מאד טוב מבחינת הזוגיות של מזל טלה, אולי החיובי ביותר בשנת 2015! ונוס, כוכב הלכת של אהבה והרמוניה, ניכנס ישר לתוך בית מזל טלה ומסיים סיבוב של סיבוכים, חסימות או חוסר יעילות. ונוס ניכנס טלה בתחילת נובמבר ויהיה בנסיגה בחודש דצמבר ובינואר. התקופה הזו של שלושה חודשים, למרות שזה לא יהיה יותר מדי נוח, בטח תהיה עשירה באירועים משמעותיים. עכשיו הכל ברור וממשיכים בהתלהבות קדימה. ונוס יכול להציע, סוף סוף, את המתנות שלו: אהבה, בילוים ומצב רוח טוב. עם ונוס לצד יופיטר, בשבילכם תהיה אהבה כל יום.

בריאות
חודש אוקטובר לפי אסטרולוגיה חודשית אינה התקופה הטובה ביותר עבור הבריאות שלכם, לפחות לא עד אמצע החודש. הגוף נחלש ופגיע בפני מחלות מדבקות וגם כוח הרצון חלש מול פיתויים. מומלץ לנוח טוב, לקחת תוספי מזון עם ויטמינים ומינרלים, בקיצור לנהל חיים יותר מסודרים.

[google1]
[facebook_like_button]