מזל טלה: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

באוגוסט 2015 מזל טלה יהיה בטוח יותר בעצמו ולפי הורוסקופ חודשי הוא ידע כיצד לנהל והתמודד מול המצבים שונים על מנת להשיג את מה שהוא רוצה. השפעת השמש תהיה חיובית וממש תעזור לכוון את האנרגיה למקומות הנכונים ולהתמיד במאמציכם.

קריירה וכסף
מזל טלה על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יקבל תמיכה נוספת מכוכב מרקורי, אשר יעניק עקביות, לוגיקה וריכוז. למי שיש עבודה יציבה יכול, לאחר שעות העבודה, להיות מעורב בפעילויות שונות שיכולות להביא להם הכנסה נוספת. למי שיש לו עסק חייב יותר לתת תשומת לב להיבטים טכנולוגיים אשר יכולים לשפר את איכות העבודה ולתרום להתפתחות. בנוסף שעלולים להיות מספר הזדמנויות עסקיות וטוב יהיה אם תנצלו זאת.

אהבה וזוגיות
חודש אוגוסט 2015 מבחינה רגשית, עבור בני מזל טלה יהיה די מסובך ולא צפוי. אתם תצטרכו להתמודד עם סיטואציות מעורפלות או אפילו סותרות. כל זאת בשל הנוכחות של מאדים שגורם לעצבנות, לאנרגיות שליליות ותחושות סותרות. העצה היא לא לקבל החלטות עם השפעה לטווח ארוך כי זו בתקופה לא טובה. נסו להתמודד רק עם הבעיות הנוכחיות. אל תכנסו לקונפליקטים ותנסו לשמור על קור רוח, אפילו אם אתם לפעמים מרגישים שאתם מתפוצצים. לקראת סוף החודש יתחילו הכוכבים להשפיע באופן חיובי.

בריאות
מבחינת הבריאות ומצב הרוח, לפי אסטרולוגיה חודשית חודש אוגוסט יהיה חודש מוצלח מפני שהשמש תעניק לכם אופטימיות. מצד שני מאדים יגרום לרגעים של עצבנות אשר ישפיעו על האיזון הכללי. המיקום של כוכב הלכת נוגה יקטין את ההשפעות השליליות. באופן כללי אפשר לומר שחודש אוגוסט יעבור ללא בעיות מיוחדות בתחום הבריאות.

[google1]
[facebook_like_button]