מזל דגים: הורוסקופ ינואר 2015


החודש מזל דגים מרגיש הכי בנוח כאשר הוא נמצא בסביבה מוכרת וידבר עם אנשים קרובים אליו. הדגים על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ירצו לבלות הרבה זמן בבית, עם בני המשפחה וככל האפשר לא לצאת מחוץ לאזור הנוחיות שלו. אם אתם מתעצבנים, תהיה הנטייה שלכם תהיה להגיב באופן מוגזם.

קריירה וכסף
בני מזל דגים מפגינים יוזמה, מקבלים ההחלטות, מנתחים בקלות את הדברים, שמים לב מהר למה שחשוב באמת ומה שטחי, יש התמקדות יעילה לכיוון המטרות ואיזה המטרה יש להשיג. לפעמים, ייתכן שיש לכם את ההרגשה שיש מכשולים, שמישהו תוקע אתכם במקום, שאתם צריכים לעמוד מול מצבים דחופים, אפילו גורליים. אבל על ידי התמדה, עקשנות וסבלנות מצליחים להתמודד עם המצב. על פי הורוסקופ חודשי במחצית השנייה של החודש ינואר 2015 ייתכן שיהיה מפנה לרגע, שינוי לא טוב, מחסום. מבחינה כלכלית, הדברים מסתדרים די טוב.

אהבה וזוגיות
גם אם יופיע איזה סכסוך מעת לעת, הזוגיות של הדגים יציבה בדרך כלל. אתם ובני זוגכם עסוקים בדברים פרגמאטיים, כנראה קשורים לכסף או טובין. תחומי האחריות מחולקים בתבונה, אתם עוזרים אחד לשני בענייני היום יום. בנוסף, תתמכו אחד בשני גם כשמדובר על שאיפות בקריירה או מעמד חברתי. התשוקה מתעוררת גם היא לחיים וזה תקף גם במקרה של מערכות יחסים ישנות, מוצקות. במקרה של מערכות יחסים חדשות האווירה במהלך החודש הזה היא חמה עם רגשות חזקים, עם תגובות מוגזמות והבעיות עשויות להיות נפוצות יותר או יותר חריפות.

בריאות
למרבה הצער הלחץ ייתן את אותותיו. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לא לקחת על עצמכם יותר מדי משימות בעבודה או בבית. תנצלו כל רגע פנוי לצאת ולבלות, להירגע עם המשפחה. ההשפעה של מאדים תסייע ובאופן כללי המצב הפיזי והנפשי הוא די טוב. תהיו זהירים מאוד, בכל זאת, כי יש סיכון לתאונות.

[google1]
[facebook_like_button]