מזל דגים: הורוסקופ חודשי, ספטמבר 2014


על פי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש תיכנס למזל דגים, מזל שהוא כמו של מזל דגים כלומר שייך ליסוד המים. עקב עובדה זו אתם מרגישים הכי בנוח, כאשר אתם עושים את הדברים שאתם אוהבים הכי הרבה בחיים. מזל דגים רוצה חופש מהעבודה כדי לעסוק בפעילות הגורמות לכם התענוג הגדול. ככל שהוא יעבוד יותר הדג יהיה עצוב יותר.

 

קריירה וכסף
על פי אסטרולוגיה חודשית, הדברים מתחילים להיכנס במסלול הרגיל. ונוס חזר לתנועה ישירה, משהו יתבהר והדברים מתחילים לנוע מן המקום. למעשה, כל פעילות מקצועית שנעשית עם הנאה במהלך תקופה תביא הצלחה והישגים. ייתכן שתקבלו תמיכה מן המשפחה או העבודה של מזל זה קשורה לקרקע, מבנים או סחורות. המשאבים הפיננסיים תלויים הרבה בשיתופי פעולה, שותפויות, בריתות, חוזים ומרקורי בנסיגה יכול לגרום לפיגורים, להחמיר ולבלבל את הדברים.


אהבה וזוגיות
אתם חיים תקופה מיוחדת. ונוס, כוכב אהבה של מזל דגים, נחוש להישאר כאן יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים של הדגים יהיו יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה. בבית הזוגיות של מזל דגים נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה.  יופיטר עם סטורן יכולים לגרום לתחילתה של מערכת יחסים מתמשכת או, במקרה של קשר קיים, ההחלטה למסד את הקשר. אם אתם נמצאים במערכת יחסים רשמית, אתם תשגו הישג חשוב עבור הזוגיות שלכם.

בריאות
האזהרה לגבי מצב הבריאותי של מזל דגים נשארת בתוקף גם בחודש הזה. על פי המלצת הורוסקופ חודשי דורשה תשומת לב רבה מבחינת הטיפול במחלות ויש להגן על הגוף. תחפשו דרכים חדשות להילחם במתח ולהימנע מדיאטות דראסטיות!

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=YwsTbBV8V2E