מזל דגים הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

הביטחון העצמי של מזל דגים ירד החודש וזה יגרום לו לאלף מחשבות. אתם תוציאו סכום גדול של כסף כדי לנסות להרגיש טוב יותר, אבל זה לא יעצור את ההמולה שבמוחו. הפתרון הוא להתמודד עם הדבר שגורם לו להיות פחות בטוח ביכולותיו.

קריירה וכסף
המצב השלילי במישור הרגשי תפוצה עם המצב הטוב מבחינה מקצועית. הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל דגים מביאה הצלחה. במקום העבודה מזל דגים מוערך, המוניטין והביטחון העצמי יגדילו והכל מתקדם לכיוון הנכון. לשים לב לנתונים באמצע החודש כאשר הכוכב מרקורי יכול להשפיע לרעה על עסקאות כספיות מסוימות. זה יהיה יותר טוב שלא לסגור עסקאות או שותפויות בתקופה זו. לפי הורוסקופ חודשי הכסף לא יהיה חסר ובמידה שתתנהלו בחוכמה לא יהיו בעיות גדולות בתחום הפיננסי.

אהבה וזוגיות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על חודש מלא זוהר בזכות ונוס. אתם משתתפים בשמחה באירועים, מסיבות, פעילויות תרבותיות, פגישות וזה יביא ערך מוסף ותכירו אנשים חדשים. יהיו קשרים חדשים וקשר קיים יתבסס. באמצע החודש יהיה חכם להיות זהירים עם גישתכם לכל מני דברים. תשתמשו בטאקט ובדיפלומטיה, כדי שלא יהיו סיבוכים בחייכם. מה שמועיל בתקופה הזו היא תקשורת חופשית ופתוחה וכנות.

בריאות
יש לכם כוח ואנרגיה בשפע, לפי אסטרולוגיה חודשית. אתם נהנים ממצב בריאותי מעולה, אבל לא צריך להגזים. מומלץ להיות זהירים, להימנע קיצוניות מכל סוג שהוא, כי אתם נוטים להיות מתוחים במידה מסוימים. לפיכך, יש לקחת הפסקה מהעבודה כדי להירגע ולנוח. לנוכחותו של יופיטר בבית הבריאות מזל דגים יש שני צדדים: מצד אחד הוא תומך בכם פיזית, מצד שני הוא מזהיר, כך שתהיו זהירים. 

[google1]
[facebook_like_button]