מזל דגים הורוסקופ חודשי מרץ 2016

לפי הורוסקופ חודשי מזל דגים הוא חודש חיובי עם אווירה טובה מאוד. תהיה לכם את ההזדמנות להתקדם בעבודה. עד אמצע החודש רצוי לא לקחת החלטות חשובות ולאחר מכן אפשר לקחת את ההחלטות הנכונות כאשר שקלתם היטב את המצב. ייתכנו כמה אי הבנות עם המשפחה בגלל מקום המגורים.

 

 

 

קריירה וכסף
כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מסמלת תחילתה של תקופה של כמעט שמונה חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, עם זאת, הם עשויים להיות פתחים להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. לעת עתה, החודש הזה מביא לכם סיפוק בקריירה וקצת יותר כסף לכיס.

אהבה וזוגיות
החלק הראשון של החודש, מושפע על ידי הנוכחות של ונוס, בעל בית האהבה של הדגים, כלומר תחת סימן של חושניות רומנטי, ושל מניות. אתם תעניקו אהבה ותקבל את מה שאתם נותנים. אתם תשימו דגש גם על נוחות וביטחון אישי. הסוף החודש ימצא ימצאו אתכם במצב נפשי טוב, שמחים ונינוחים. גם עבור אלה שלבד אסטרולוגיה חודשית מבשרת חדשות טובות. בשבועיים הראשונים של חודש בחייכם יופיע אדם שתתאהבו בו בטירוף.


בריאות
החודש הזה לא נראה להיות קל ונוח, עבור מזל דגים, אבל לא צריך לדאוג יותר מדי. יש לקחת את הדברים בניחותא ואימוצו אורח חיים בריא ומאוזן יותר. במחצית הראשונה של החודש, המערכת החיסונית היא חלשה יותר. כמה בעיות מתעוררות לגבי יכולת הריכוז . לעולם אל תוותרו, אתם חזקים ותצליחו לגייס כוחות. בגלל זה, זה הזמן לנוח יותר, אם אתם סובלים ממחלות, הגיע הזמן לטפל בהן.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,366
Rate this post