מזל דגים: הורוסקופ חודשי יולי 2015

מזל דגים יעשה הכל כדי להימנע מלהיות לבד. לפי הורוסקופ חודשי מרקורי בנסיגה יגרום לריבים עם קרובי משפחה. גם בעבודה יהיו בעיות, בגלל וויכוח עם העמיתים או בגלל הלחצים הכבדים מצד הבוסים. לאור המצב הזה יש סיכוי שתתחילו לחשוב לעשות שינויים בתחומים שונים של חייכם.

קריירה וכסף
הנסיגה של מאדים יכולה להביא לשינויים בעבודה עשויה או על החיים המקצועיים. הדברים אינם אותו הדבר ומזל דגים ירגיש לפעמים ירידה במוטיבציה או פתאום הוא יהי מלא אמביציה ואגרסיביות. אתם חייבים ללמוד איך להעריך את הסיכונים בפעולות שלהם במקום העבודה. על פי אסטרולוגיה חודשית לא להתחיל פרויקטים חדשים אלא לעסוק במתן פתרון לבעיות מסוימות ולהתארגן מחדש בעבודה. מבחינה כלכלית, יש להיזהר בניהול הכסף.

אהבה וזוגיות
נראה שהדברים מתחילים להשתפר ושינויים קטנים יתחילו להתרחש, בזכות כניסתו של ונוס למזל דגים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם צורך לעצמאות, צורך למרחב וחופש. אם תתחילו מערכת יחסים חדשה ואם אתם פתוחים לזה, השמש בבית האהבה תתמוך. גם רומן עם מישהו מרחוק אפשרי. אם אתם כבר נמצאים במערכת יחסים יציבה, זה הזמן למעט רענון ולהיות פתוחים לחוויות חדשות.

בריאות
מזל דגים חייב לעמוד על המשמר מפני שמרקורי, ומאדים מתחילים לסגת. עם הבריאות לא משחקים במיוחד שזו תקופה די עצבנית והגוף שלכם יגיב בהתאם. אתם גם חשים אי שקט בגלל כל מני סיבות, לכן מומלץ לדבר על כל הדאגות עם אלה שקרובים אליכם.

 

[google1]
[facebook_like_button]