מזל דגים: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

לפי הורוסקופ חודשי מזל דגים נכנס לחודש עם מזל והתקדמות. התקדמות בקריירה תתרחש לאחר אמצע החודש, כאשר בעבודה אתם תעשו דברים מועילים. אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לתמוך בכם . אתם מרגישים בשליטה בכל דבר שתעשו והסמכות שלכם מול אחרים רק הולכת וגודלת.

קריירה וכסף
החודש הזה מעניק פרספקטיבות יפות במישור המקצועי, כי בתוך בית הקריירה של הדגים עוברים השמש ומרקורי. השמש מציבה אתכם באור הזרקורים ומחזקת את עמדתכם. אתם יכולים לזכות בשבחים, פרסים ומחיאות כפיים. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל דגים, מרקורי מגיע עם רעיונות גאוניים, כך שהצמד שמש – מרקורי הוא שילוב אשר מייצר תמונה של אדם אמין ובטוח בעצמו.
הדגים יבססו  את הקריירה שלהם עם ביצועים מושלמים. זה הו הזמן המתאים עבור הגדרת יעדים לטווח ארוך, פיתוח אסטרטגיות, שיכולים להוביל להחלטות חשובות או לשיתוף פעולה עם מישהו רחוק. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דגים שמעוניין בלמידה, עבודת מחקר או בפרסום, יופיטר – שבתאי יעודדו את ההצלחה שלו. מבחינה פיננסית, מזל דגים נכנס לתוך תקופה הדורשת זהירות.

אהבה וזוגיות
מערכות היחסים של הדגים נרגעות כבר בתחילת החודש כאשר מרקורי, שליט בית הזוגיות של מזל דגים נכנס לבית הזה. זו הקלה רבה, לאחר חודשיים של מתח בינו לבין שבתאי. המעבר של מרקורי דרך מזל עקרב יצר מספיק תסכולים ודגים רבים סבלו מסיבוכים במערכת היחסים. עכשיו האווירה רגועה, אופטימית.
יתר על כן, צדק, הממוקם בבית של אהבה של מזל דגים. המשמעות הדבר היא יציבות, רצינות ואמון, וכל אלה יכולים להיות בסיס להחלטות לטווח ארוך.

בריאות
עד אמצע החודש, לפי הורוסקופ חודשי מזל דגים לא יסבול מבעיות רפואיות. יש לכם הרבה אנרגיה ומצב רוח מצוין. זה לא יזיק לעשות יותר פעילות גופנית.

[google1]
[facebook_like_button]