מזל דגים: הורוסקופ דצמבר 2014


רבים מאלה שהם בני מזל דגים יתמלאו התלהבות, פשוטו כמשמעו, בעיקר בתחום המקצועי, אך לא להגזים עם עומס העבודה, כי בקושי ניתן יהיה למצוא מספיק זמן להירגע. מומלץ להתחיל פרויקטים חדשים שעד עכשיו היססתם להתחיל בשל חוסר הביטחון.

קריירה וכסף
החודש מזל דגים חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות. מרקורי, מראה שהיגיעה הזמן של סיכום או ניתוח אשר יכול להצביע על מה שהיה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. בחלק השני של החודש מזל דגים יחדש משא ומתן, מחקר או הכנה של עבודות. רוב הבשורות הטובות, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית באות מהכיוון של הכסף. אתם עוברים מכשול מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ חודשי יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.

 אהבה וזוגיות
אתם חיים תקופה מיוחדת. ונוס, כוכב אהבה של מזל דגים, נחוש להישאר כאן יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים של הדגים יהיו יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה. בבית הזוגיות של מזל דגים נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה.  יופיטר עם סטורן יכולים לגרום לתחילתה של מערכת יחסים מתמשכת או, במקרה של קשר קיים, ההחלטה למסד את הקשר. אם אתם נמצאים במערכת יחסים רשמית, אתם תשגו הישג חשוב עבור הזוגיות שלכם.

בריאות
שוב התנועה של מאדים מפשיעה גם על בריאותכם. לכן, אתם תרגישו תנודות של האנרגיה בזמן הפעילות, אשר יכולות להיות גורם סיכון ויצרו בעיות בריאותיות. המלצת אסטרולוגיה חודשית היא להיות זהירים ולנקוט בצעדים מתאימים. התרחקו מסכנות, אימצו אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת, מגוונת, לקחת ויטמינים או תוספי תזונה, להימנע הקיצוניות מכל סוג שהוא, לקחת זמן למנוחה. בדרך הזו אתם תישארו עם הראש מעל המים.

[google1]
[facebook_like_button]