מזל גדי: הורוסקופ פברואר 2015


בני מזל גדי יכולים להתקדם בעבודתם במהלך חודש זה, אבל מצד שני יכולות בעיות משפחתיות. אף על פי שהלחצים קיימים, המצב באופן כללי הוא די חיובי. לפי הורוסקופ חודשי ייתכן שמזל גדי ידאג יותר מדי לגבי ילדיו וביקורתי כלפי אחרים. רצוי מאד שאתם תשימו לב יותר לבני משפחה מבוגרים.

קריירה וכסף
המשולש יופיטר ושבתאי מקל על הנתיב הקריירה שלכם ויכול להביא הישגים יפים לאלה שעוסקים בחינוך, תרבות או עיתונאות. כמו כן, שיתופי עבודה מרחוק תוכיח שהיא רווחית ומצליחה מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית לבני מזל גדי תהיה הצלחה פיננסית מובטחת, רכישה רווחית או הכנסות נוספות של כסף. החודש הזה הוא נדיב הן בהוקרה מבחינת הקריירה, הן מבחינת הכסף, אבל מאחורי ההישגים האלה, יש הרבה עבודה. בכל מקרה, מכאן אליכם יהיה להתמקד רק על הדבר הכי חשוב ולעבור לארגון קפדני כי הלחץ בעבודה רק גדל בכל יום.

אהבה וזוגיות
עם כוכב וונוס בבית האהבה, על פי אסטרולוגיה חודשית הדחף הארוטי והצרכים הרגשיים של מזל גדי יהיו יותר בולטים ויהיה לו קל יותר למשוך תשומת לב. כל הדברים האלה מעודדים את האהבה ומשפרים את החיים הסנטימנטאליים. עם זאת, השבוע האחרון של החודש יכול להביא כמה אירועים בלתי צפויים, ואולי אפילו לא רצויים, כי ונוס מתחיל בנסיגה.

בריאות
תיזהרו, מדובר על חודש עם הרבה סיכון. האופוזיציה בין מאדים ואוראנוס עלולה להיות מסוכנת, במיוחד הגדי אוהב ריגושים, אוהב “להתפנק” ולא שומר על גבולות. תשמרו על עצמכם, בגלל שהמחלות שמופיעות עכשיו קשה לטפל בהן ויכולות להיות השלכות לטווח הארוך.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX